Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 2, 2009

Monday Blues


Selamat Hari Isnin kawan2...Pagi ni mood aku agak2 macam tak best jer..yer la sebab weekend aku seronok tu yang hari ni ala Monday Blues jer hehehe..Semalam dah sehari bejalan malam tu kuar lagi ngan Mummy gi Kamdar beli kain adik aku yang masuk Puteri Islam...balik umah layan tengok citer Slumdog Millionaire plak...so tidor pon lewat :P...

Hari ini suasana opis agak muram mungkin kerana ketiadaan Kak Shibam untuk ceriakan suasana..selalunyer pagi2 lepas log in mesti baca blog dia dan kitorang sumer sarapan sama2...ni dia cuti 2 hari mesti busan jer...peminat-peminat Kak Shibam mesti ternanti2 cerita terkini dan sensasi yang tak diupdate sebab dia cuti hehehe....Hmmm Cik Najwa pon dah bertugas di Jabatan baru..apa khabarmu disana...The good news is..Sukri plak baru jer dapat title Ayah...Wife dia dah pon selamat bersalin dapat baby girl :) ...semoga dia dapat jadi ayah yang baik...Erm...yang lain2 sumer dengan aktiviti masing2 kat tempat diaorang...Aku dah buat List to do untuk hari ini...tapi kerjanya tak gerak2 lagi hehehe...Ikutkan macam-macam citer nak update...Nanti ada masa aku update...Ok Selamat Bekerja :)

No comments: