Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 3, 2009

Karaoke time ... Kita enjoy!

Ok inilah tempat kami berkaraoke...kat Green Box..ni 1st time aku gi kat situ..ni nombor studio rakaman kami hehehe...masuk dari kol 1pm sampai kol 5pm ok...memang lama giler...tapi oleh kerana mereka2 semua ini adalah gila mike maka tak lah rasa lama sebab seronok tengok gelagat masing-masing...Haaa mesti ingat kitaorang masuk kol 1pm dah tak kuar2 sampai kol 5pm kan???Ada kuar time Zohor tu...enjoy tu enjoy jugak :)


En. Haiqal tengah jual keropok...hehehe....tak lah ni kami leh amek banyak mana kami suka...bermangkuk2 dah dalam bilik... :P


Air yang boleh di refill sesuka hati..minumlah sampai kembung...dan sekarang saya nak memperkenalkan atris hebat dan sensasi pada hari itu....mempersembahkannn...

Suriana the vogue....suara meletopss...ni artis antarabangsa kami....

Kak Linda the hot...nyanyi dangdut hehehe...lagu Ziana Zain wajib nyanyi katanya :)


Fiza the rock...ni akak Zeera dia pon join...aku mula2 tengok dia nyanyi macam agak kagum jer ye lah sebab jarang gi karaoke dah tu si Fiza ni sangat bertenaga yee..aku pon kalo boleh nak lompat2 jugak tapi kot roboh plak Jusco tu...so abaikan aje hehehe..gambar2 artis lain x ada plak...sumer sore sedap2...

See sampai Full dah song list kitaorang budak2 ni dah pilih lagu...lawak tul...

Dah kata 4 jam dalam tu kan...tak kan aku nak tengok je hehe...aku pon turut mensumbangkan beberapa lagu..ni tengah duet ngan Cik Najwa :P


Sangat best lah masa tu...ok la nanti kalo ada nak gi karaoke lagi ajaklah aku sekali yer...tapi karang aku plak yang macam blur2 tak tau nak nyanyi lagu apa hahaha...hari tu pon ntah apa2 lagu la aku nyanyi hihihi :)

2 comments:

Anonymous said...

Seronoknya kamu semua ni...nice blog!

weeda said...

a'ah memang kitorang seronok hari tu...thanks.. :)