Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 5, 2009

Pergi PPUKM melawat baby Sukri

Tadi dalam 10.30am aku,Kak Linda,Kak Sue and En. Haiqal keluar dari opis nak gi melawat wife Sukri opismate kami yang baru jer dapat baby. Singgah kedai kat Bangi jap beli hamper then terus ke PPUKM. Meredah hujan yang lebat demi ko Sukri huhuhu...Oh yer nasib baik Sukri cuti minggu nih sebab lif kat sini rosakkk...mengigil lututku naik sampai tingkat 5! tapi x kurus2 juger hahaha....

Inilah baby Sukri yang diberi nama Nur Alia Qistina Binti Mohd Sukri....Nanti panggil Qis macam citer SpaQ tu ek...hehehe..ingat jangan kawan dengan Zafrul tau...oh sudah melalut di situ huhuhu....comelnyeee kan?

Sukri dan wifenya Ina...yang bertudung biru tulah Dr pakar di PPUKM..tapi lagi pakar di PHI hehehe...tu Kak Linda laa :P

Me with Kak Su yang takut2 nak pegang Qistina hehehe...

En. Haiqal yang tak puas hati Qistina tidur ajer hehehe....

Kuberanikan juga nak dukong Qistina...amik aura kata orang hehehe..harap-harap adalah rezeki dapat dukong anak sendiri plak...aminnn....rasa terharu jer bila dukung Qistina ni tauu hehehe... Then lepas dah borak2...kami singgah lunch di JJ Taman Maluri. Kitaorang makan Nando's...ni 1st time aku makan kat Nando's...kalo kuar ngan budak2 opis lately nih memang makan tempat yang aku tak terpikir nak makan tauuu huhuhu....then terus balik opis...nanti lepas keje ni diaorang sumer ni bejalan-jalan lagi nak tengok Movie Geng Upin & Ipin tu kat Mines...aku tak ikut la...so korang enjoysss yer :)

p/s : Gambar semua adalah atas jasa baik Kak Linda...yang diciplak dari blognya huhuhu...TQ kak :)

4 comments:

Wana said...

sis.. letak chatbox la sis.. ble chatting2

rohaadam said...

wah...ada gaya keibuan dah nie...semoga cepat2 dptkan kawan untuk Aina yer.

wei..aku tagged ko....jgn tak buat!

Anonymous said...

Wahhhh!!! Nando's pulak???? merajuk.... :(

weeda said...

wana - hehehe nanti la rajin kita wat ek..tapi blog kita tak ramai owang tengok..tu yg mcm x perlu jer :)

mamaaina - gaya sudah ada ek?hehehe...ok nanti aku jawap la tag ko :)

lakimu kempunan - yang..janganlah pakai nick ni..sedih lak tengok huhuhu..silalah jgn merajuk sesungguhnya saya ikut jer apa yg diaorang nak makan..tp x best sangat pun huhuhu...

Nampaknye hubby saya dah terajin nak mengomen di blog..so kene beware hahaha :P