Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 30, 2009

Award from Yuyee yee yee Cap limau mau mau

1st of all..thank you adik Yuyee sebab bagi akak award nih..Akak sukee dik hehehe..Macam yang aku pernah citer kat sini..aku kenal dia dari blog Kak Shibam sebab selalu komen bersama-sama dan kitorang tak penah jumpa lagi..Dan hari ni dia ada wat satu entry khas untuk aku..Korang gi la baca blog dia hehehe..segan lak akak ni Yuyee oi sebab apa sangatlah sumbangan ku padamu huhuhu..selalu bukak blog Yuyee sebab bagi ikan makan hehehe..lagi satu jangan tertipu dengan gambar itu..realitinya muka kami berdua adalah lebih bulat sekarang hehehe... Anyway Yuyee terima kasih juga kerana sudi melawat dan rajin komen di blog akak..Blog akak ni pon ntah apa2..tak der yang best pon..

Dulu awal2 buat blog sebab nak komen kat blog kawan2 senang..last2 rasa best lak..lagi2 letak gambar macam tersimpan la kenangankan hehehe...Lagipon aku dapat kawan baru dan aku rasa leh eratkan hubungan aku ngan kawan2 yang lain...sebab aku kalo realitinya tak banyak cakap dan orang pon macam malas nak dekat ngan aku sebab aku ni boring kot..tapi since ada blog persepsi orang mungkin ada yang berubah..ye mungkin..baru mereka tau yang aku ni bukanlah serius sangat orangnya...dari tulisan orang leh tau aku ni kekadang leh melawak juga sket2 dan hakikatnya aku suka benda yang kelakar2 nih...Love you Bang Bil..eh tiba2 plak hehehe sila jangan marah wahai suamiku..bukankah kita sama2 minat si Nabil raja lawak itu :P

So this award aku nak bagi pada semua bloggers yang aku link kat blog aku dan followers aku..sebab blog koranglah yang selalu aku baca..Thank you all...byeee :)

5 comments:

Anonymous said...

tahniah atas award yg diterima
layak
memang layak

weeda said...

ala sajer main2 la hehe..eh saya bagi award ni kat en haiqal juga tau..

yayayuyee said...

hai kak weeda..a'ah la i lap bang bil gak..hehe,xpe blcberry xbc blog kite nie..n way salam perkenalan lagi sekali..malu la kak terpangpang award dari adik yuyee..tapi dek yuyee hepi...weweweeeeeeeeee

yayayuyee said...

kak nnti updete slalu okey..i love your blog..muahhh tok kak weeda yang jauh dimata tapi dekat dihati dek yuyee

weeda said...

ok Yuyee...mari kita berblog selagi rajin yer hehehe