Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 12, 2009

Free Kentucky Fried Chicken

Sorry kawan2 bukan nak citer ada promo KFC Free hehehe...tadi lunch kan aku kelaparan sebab biskut da abis...pesan ngan Kak Su beli cucuk2 tapi bila balik opis En Haiqal dah belanja kami KFC...hehehe inilah dikatakan rezeki....

Inilah yang aku citer2 tu...misteri sungguh biskut boleh hilang...kita kena adakan siasatan...dah macam cerita penyiasatan siri Salma atau Enid Blyton zaman kanak2 dolu2 huhuhu...

Yer...kehilangan biskut2 di pantry kami menjadi isu hangat hari ini...detektif Linda, Zeera dan Su sedang berbincang misi untuk menyiasat...hehehe

En Haiqal dia beli KFC untuk aku , Kak Su ngan dia jer...so haruslah Kak Linda tidak berpuas hati kenapa dia tak dapat hihihi sebab dia lunch kuar amek anak so ingat dah makan...hehehe

Kesian dia...oklah aku bagi seketul kat Kak Linda...

See dah happy dah huhuhu...

Ok thank you En. Haiqal sebab belanja saya...lepas ni kalo biskut hup seng dah habis ngadu kat En. Haiqal jer la hahaha....Alhamdulillah dapat makan KFC :)


3 comments:

Anonymous said...

KFC??? Hurm??? KFC??? Kenapa mesti KFC??? Mane KFC utk saya??? Nak KFC!!!!

Unknown said...

TQ Weeda, dapat gak seketul, kuang asam punya Teratak Aku, boleh lah tak beli untuk akak ko ni. Woi Teratak Aku dengan Uncle Scrooge bolehlah kudukut, dengan akak wat pe oi, porrah...

weeda said...

omar - nak kfc jom kita gi makan..tapi awak bayar la huhuhu :P

kak shibam - dia ingat akak dah makan kot..tapi tak pe dia dah belanja da cukup baikkan?hehehe