Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 3, 2009

Upin & Ipin...geram dan gumbira...

Waahh tajuk ni macam boleh buat citer siri Upin dan Ipin nanti huhuhu....OK Ahad lepas 1/03/09 pagi2 aku dah bangun awal2 siapkan baju suami aku..hari tu kami ada hal masing2...kol 7.30 am dia dah keluar nak main paintball dengan geng kelab radio dia..aku plak kuar ngan geng2 opis...hari tu kitaorang gi Jusco Balakong..ada aktiviti hepi2 beramai2...hehehe

So plan kami awalnya lepas breakfast, nak pergi tengok wayang Geng Upin & Ipin then karaoke lak...tapi rupanya si Zeera tak book tiket awal-awal...maka tak dapatlah kitaorang tengok...aku da tengok b4 nih so tak la kecewa sangat tapi kesian kat orang lain...dah bersemangat nak tengok....sekali tak dapat plak..huhuhu...sumer geramm jee...so terus gi breakfast kat McD....


So lepas makan McD...terpaksalah menunggu sampai pukul 1pm sebab karoake dah book time tu....jalan2 cuci mata je kat situ....ini semua adalah kerana dia....yer dia....hahaha....

Ini dia....Zeera dihentam oleh kami yang geram....jangan risau...ini action ajer...hehehe comel lak muka si Zeera ni masa nak kena tumbuk...tu yang tak jadi tu hahaha....then lepas dah jalan2 aku pon datang balik ke tempat cinema tu sebab tunggu budak2 ni..depan tu jer dah Green Box tempat nak karaoke...tunggu punya tunggu...aku nampak ada staff Les Copaque tengah set up meja...mesti nak wat promo nih...dan....

Muncullah maskot Upin dan Ipin yang besaaar giler hehehe....Haiiii saya Upin....waaa sangat suka masa tu ok....orang terus kerumun amek gambar ngan diaorang nih....aku rasa macam nak peluk je hahaha...tapi sangat over la plak nantikan :P

Yeaayyyy dapat amik gambar ngan Upin & Ipin....best..best..best... :) jangan jelesss huhuhu....terubat jugalah kekecewaan kami tak dapat tengok movie tu hari tu...hehehe...tapi jap je promo dia...so kitaorang pon terus masuk ke tempat karaoke...

2 comments:

Anonymous said...

uiks??? bekpes makan Mc'D?

weeda said...

yerr..mereka-mereka itu yang bersalah ajak makan McD huhuhu...jgn mareee...