Tuesday, March 17, 2009

Award from Adik Yuyee Cap Limau

1st of all..Mekacih buat Adik Yuyee Cap Limau yang sudi memberi award ini padaku..Actually Adik Yuyee ni adalah protege Kak Shibam..kitaorang selalu berbalas komen di blog Kak Shibam yang femes..agaknya sebab dah selalu komen bersama2 kami pon menjadi followers di blog masing2...tak pernah jumpa lagi budak ni..tapi tengok dari gambar kecik comei jer orangnyer hehehe...ok thank you yer Adik Yuyee...Belilah minyak Yuyee cap limau..(akak buat promo untuk ko sket hihihi)


The RuLes

* Place the award logo in your blog

* Nominate 10 other blog which show "Attitude and Gratitude"

* Link to the nominees on your blog post

* Comment on their blog that u have nominated them

* Share the love and link to the person who nominated you

Banyak lak arahannyer ye..hihihi...ok so aku nak bagi award ni pada :-
1. Kak Ngah
2. Nurul (along)
3. N Pochue
4. Kak Sue
5. Zeera
6. Kak Ima
7. Roha
8. Noha
9. Ita
10. Jaja

Huh..cukup jugak 10 hehehe...ok korang sudi2 lah amek award ni ok... :)

2 comments:

yuyee cap limau said...

kak,nnti ada award lg saye bg kak akak k..kt harus share award sme2..segan la kak,saye bise jek..lam gambo je nmpak kiut cz saye dah edit awl2..ops terpecah rhsie..

weeda said...

ala dik kalo da cute..cute la juga..hehehe