Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 2, 2009

Aktiviti Sabtu lepas

Sabtu lepas 28/02/09 sepupu aku yang dok sebelah umah tu ajak lunch sama2 kat luar..dia belanja family aku hari tu makan di Restoran Puteri Bongsu kat Bangi...before tu sempat ke Tesco nak hantar barang Pochue yang dia pesan tuh...Then lepas makan aku hantar Mummy and adik2 balik umah..aku ngan hubby terus ke Klang gi umah Kak Ngah...kan minggu yang balik PD tu kitaorang nak singgah tapi tak sempat...so Sabtu tu barulah ada kesempatan...

Before ni aku ada wat entry masa birthday Darwisy yang kami belikan hadiahkan...Haaa sekarang meja tu dah jadi tempat main Darwisy duduk and makan kata Kak Ngah...Dia dah pandai panjat meja tu sendiri hihihi...bila nak turun macam tak reti hehehe...dan bola sumer Darwisy dapat dia campak ke bawah...kesianlah Mamanye kena kutip...tapi bola2 tu now dah x der hahaha...

Then petang2 bawa Darwisy keluar...main kucing...main bola...dan ini adalah kerja Ayah Omar nye yang masukkan Darwisy dalam boot keter baru Kak Ngah...hihihi...cian dia...

Then malamnyer kami makan di luar...Darwisy buat show malam tu...ketuk-ketuk mangkuk dengan sudu...

Baiklah dah terbalik mangkuk tu....

Ok... Mak Ida ganti dengan gelas lak yer...yang ni bunyi dia best sikit...keting..ting..ting...Hehehe...then kamipon pulang lepas tu....jumpa lagi :)

1 comment:

Anonymous said...

huhu, lepas ni kalau nak bagi hadiah kat darwisy, sila lah bagi hadiah cawan dan mangkuk yang boleh di ketuk... :P