Wednesday, March 18, 2009

Untuk En. Omar...Happy 3rd Anniversary :)


Alhamdulillah...hari ini 18 Mac 2009..genaplah 3 tahun usia perkahwinan aku dan suami...masih terlalu muda usia perkahwinan ini dan perjalanan masih panjang..Buat suamiku, seperti biasa tiada present istimewa, madah, puisi, kata-kata cinta mahupon teka-teki hehehe...cuma apa yang dapat dikongsi disini saya tahu masih banyak kekurangan dan hasrat yang ingin dicapai bersama. Papepon saya berdoa agar hubungan kita terus berkekalan hingga ke akhir hayat dan hidup kita sentiasa diberkati dan dirahmati dengan keredhaan-Nya. Saya bersyukur dipertemukan dengan awak. Moga hari-hari yang akan datang kita dapat tempuhi bersama dengan kekuatan dan kasih sayang kita bertambah dan lagi dan lagi hehehe..walaupon yang ketara hanya berat badan kita ajer yang semakin bertambah hahaha...Kalau saya dipanjangkan umur dan masih aktif berblog..bolehlah saya wat entry anniversary kita yang ke setiap tahun hingga tua nanti. Ok lah lebih2 tu nanti balik saya cakap kat umah ajer. Harap balik awal saya masak macam biasa hari ni hehehe..Happy Anniversary yang.. :)

16 comments:

omar said...

Masak cam biasa je? Masak la luar biasa sket.. hehehe.... Love u Yang.. Love u sooo much!!! 5.30 sharp kete Savvy ku akan memecut balik ke Kajang... heheh.. (Hari ni gua jadik Bos... sape nak marah?) Muahaha!!!

NoHAno said...
This comment has been removed by the author.
NoHAno said...

noha nk nyebok gak kt sini, walaupn ini en3 khas utk Omar hehee..
Sgt shweet ini en3,
Congrats Ida and Omar on ur 3rd anniversary!! :-)

weeda said...

tq cik noha :)

nizam said...

Aduyai so sweet ar ko weeda.....tahniah moga korang bahgian selalu..huhuhu.....tangkap jiwang la lu weeda...

NISREEFA said...

Happy anniversary dik.. Moga Berbahagia hingga akhir hayat.. Akak doakan moga kalian cepat dapat anak dan menambahkan lagi kenikmatan berumah tangga..

weeda said...

nizam - weh mana ada aku jiwang :) TQ

Nisreefa - TQ Kak Ima..saya pon selalu doa yang sama hehe

shibam.blogspot.com said...

selamat selamat selamat lah semuanya, nanti kan weeda cepat je ko rase dah nak ke anniversary ke 13 laks cam akak ko ni, wuarghhhh, Mr. R dah tua, akak lum lagi

Sue Vogue said...

Happy Anniversary Ida...semoga berkekalan hendaknya...keep smiling :)

kak ngah said...

hah? dah tiga tahun? takde hadiah untuk darwisy ke? (err, anak sape lah yang mintak hadiah hari anniversary orang nih...) keta ferari satu set ke...

hepi aniberseri....

NH Rawlins Una A said...

congrats ida n omar
saya doakan kebahagiaan n kecomelan ini berkekalan selamanya
omar...
pecut tu pecut gak...
hati2
em..
ida masak utk PHI sekali kan?
hehehhehe
congrats lagi ek

PeNuLiS tAnPa NaMa said...
This comment has been removed by the author.
weeda said...

thank you semua... :)

PeNuLiS tAnPa NaMa said...

hapy annivesary

yuyee cap limau said...

kak..epi anibeseri...smoga perhubungan akak n hasben kekal hingga akhir hayat..

doa dari kajauhan:
yuyeecaplimau..

weeda said...

aminn...thank you kawan2 :)