Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, March 6, 2009

Tag from Roha

Aku telah di tag oleh Puan Roha...saperlah yang cipta tag tag ni ekk hehehe...Baiklah mari kita lihat saper yang kenaaa....

Instructions:-

-Go to your photos folder in your computer.
-Go to the 6th folder of photos.
-Go to the 6th picture in that folder.
-Put the picture on your blog and description of it.
-Invite six friends to join the challenge.
-Link them in your blog and let them know they have been challenged.


Ok this is the picture..dari folder Danial & Diana from Pochue's PC...

Hello..hello....ini Danial and Diana... :)


Inilah adik-adikku...Danial dan Diana. Walaupon aku selalu marah2 diaorang ni...tapi yang pasti aku sayang bangat dengan diaorang...Dengan diaorang ni ajer aku garang2..bila Mummy sebut Angah jer..mesti dah takut2 hahaha...Ini gambar ketika di rumah lama kami di Ampang...memang terlalu banyak kenangan manis dan yang sedih di rumah itu..bila diingat-ingat.. tak sangka sekarang kami semua disini dan mereka berdua pon dah besar...Danial darjah 1 dan Diana darjah 4 dah...Aku harap mereka berdua ni berjaya dalam pelajaran dan bila dah besar menjadi insan yang baik2 dan berjaya dalam hidup...buat adik-adikku...Angah sayang korang tau!

ok so the next 6 persons are :-

1. Kak Ngah

2. Abang Ipar / Along aku (same blog)

3. Kak Linda

4. En. Haiqal

5. Zeera - weh updatelah blog huhuhu

6. Kak Ima PHA - hehehe tak penah tag dia lagi

Ok sila ambil tag ini yer hehehe...Ok Roha...Done.. :)

No comments: