Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 16, 2009

Salam Maulidur Rasul

Salam...Hari Jumaat lepas 13/3/09 di tempat keje aku ada Majlis Sambutan Maulidur Rasul. So ini kali kedua aku menyertai aktiviti macam ni. Selalunya kami akan berarak beramai2 sejauh 5km sekitar kawasan kampus tapi oleh kerana Jumaat lepas hujan turun dengan lebatnya pada waktu pagi maka kami semua berkumpul dan segala aktiviti hanya di dalam dewan sahaja. Masing-masing dah bersemangat nak berarak sambil berselawat tapi tak dapat hehehe...ye la patutnya kami bertanding ikut jabatan masing2...So hari tu aktiviti macam biasa ada bacaan selawat, bacaan al-quran, persembahan nasyid dan forum. Makan pon macam biasa bungkus2 ajer hehehe...Alhamdulillah walaupon cuaca tak baik tapi program dapat dilaksanakan juga :)Petangnya pula aku ke FST ada career talk...So Jumaat tu memang aku tak masuk opis satu hari. So heres the picture :)


Masing-masing dah cantik dengan pakaian ikut jabatan masing2...kalo berarak lagi best ni dan meriah walaupon nanti aku "pancit" huhuhu....

Kitaorang dok kat atas jer sebab kerusi bawah sumer da penuh...

Makan time...ala2 macam hari sukan sekolah sorang sebungkus makanan dan air hehehe

Wajah-wajah puteri Canseleri..cewahh huhuhu..ok kawan2 nanti tahun depan harap dapat join sama2 lagi ye... :)

2 comments:

yayayuyee said...

amboi kak merahnyer...

weeda said...

nak wat camner...baju n tudung free...amek jer ler orang dah bagi huhuhu