Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 10, 2009

Happy Birthday Diana

Ok so malam tu lepas Maghrib dalam kol 8pm lebih..tetamu pon datang..bunyi macam ramai jer hehehe...suami aku pon balik awal hari tu..so kami pon celebrate la ala kadar birthday Diana nih yang tak dirancang pon pada mulanya...Diana happy nampak ada kek and lilin..sebelum tu dia dan adik bising ajer..kenapa susun pinggan ni? ada orang nak datang ke? and masa aku tengah prepare pasang lilin atas kek kat dapur si kecik tu da jerit akakkk ada ke....aku terus tutup mulut dia hahaha....

Diana dengan kek birthday nyer...hehehe...

Lepas acara tiup lilin dan potong kek...kitaorang pon makann.... :)

Mummy tengah potong2 kek...sumer kata sedap...sangat berbaloi aku beli tepung kek itu :)

Kuey Teow Kungfu yang dah ditenggelami oleh isi2nyer....Wachaaaa...

Dadih Mummy yang cedap :)

My Hubby and Abang Farid...

Chik Nong, Kak Lin and Najwa...Nabila ada tuisyen malam tu....kesian dia tak leh join siap pesan tapau kek untuk dia. Yer lah dah kata tak dirancang hehehe....

Adik tengah makan kek....bagus adik makan banyak2 yer :)

Ok so thank you pada yang hadir malam tu untuk sama2 memeriahkan lagi suasana...ada juga tapau untuk Kak Ila (anak Chik Nong)...dan mak aku sibuk suruh bgtau ni buat suka2 tak rancang pon..takut ada yang kecik hati tak dijemput...buat pon biasa2 jer...Papepon aku harap Diana happy...walaupon before ni kalo birthday tak de lah nak bagi2 hadiah..tapi inilah present Angah untuk akak tahun ni yer..Selamat Hari Jadi yang ke 10 Diana :)


No comments: