Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 2, 2009

Dinner di Putrajaya

Masih lagi cerita untuk hari Jumaat lepas..Lepas habis keje hari tu.. aku, Kak Linda and Cik Najwa stay jer kat opis...so pas Maghrib baru kitaorang gerak ke Dewan Puspanitapuri De' Seri Endon kat Putrajaya..pergi naik keter aku, dan drivernyer Cik Najwa hehehe...

Malam tu kami ada Majlis Makan Malam sempena menyambut 35 tahun Koperasi Unikeb..office aku dah beli 1 meja untuk function tu...oh yer Fara PHUM pon pegi ngan kitorang jugak..yang lain ada gi sendiri dan ada yang tak dapat hadir atas urusan masing2...

Apa yang menarik perhatian dinner tu adalah emcee nyer..Ahmad Fetri Yahya yang pengacara MHI TV3 tu...yang lain pada aku macam biasa-biasa ajer...ye lah function amalkan hehehe...

From left: Cik Najwa, En. Razalee, Prof Said, Prof Tusirin and wife...Wife Boss kami sangat baik dan ramah orangnyer :) dia makan sikittt jer membuatkan kami pon tersegan huhuhu...

From Right : Datin Ida, Datin Fara, Datin Linda and Datin Suriana hehehe...ada 1 sesi nyanyi2...Pn Mazlina kot dia panggil..ingat Mazlinda...Kak Linda dah ready nak gi depan dah hehehe...ada nama baru untuk dia..Kilauan Cendana...kita tengok blog dia nanti kot ada citer pasal nih :)

Ok kami dah kenyang...thanks pada cameraman kami En. Suk yang gigih datang untuk dinner malam tu...so balik tu hantar Kak Linda di umahnyer..then pergi ke Dectar semula untuk hantar Farah dan Cik Najwa yang park keter kat situ...dan driver pengganti aku pon dah tunggu :)





No comments: