Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 26, 2009

MISHA OMAR dan FAHRIN AHMAD laaa...

Salam kawan2...sila abaikan tajuk entry kali ini kerana aku tak tau nak letak tajuk apa huhuhu...memandangkan aku kebusanan di petang Ahad ni, so aku nak sambung citer kalo korang ingat aku pernah bgtau ada orng belakon kat umah sepupu aku baru2 nih kan...Update lambat sebab aku baru jer dapat gambar2 nih...hari tu aku da citer pasal Fahrin Ahmad kan...kalo da ada hero, mestilah ada heroin dalam drama tu kan...hehehe...So inilah agaknya heroin untuk citer tu....jeng..jeng..jeng...

Yer...Misha Omar pon datang umah tu...tapi scene dia tak banyak kot..dia datang 1 hari jer tu pon petang aku balik keje dia dah tak ada...kecik betul Misha Omar ni rupanya ye..cantik and sweet jer...lebih kurang je ngan Nabila yang form 5 tu...banyak jugak Misha ni berlakon sekarang...tiba2 aku teringat kat anak kawan aku yg berusia 2 tahun lebih..Aina anak Roha, bila nampak gambar Misha Omar kat tv je dia panggil...Hawa...hawa...sebab lagu yg tgh hit sekarang tu..cinta adam dan hawa hehehe...Roha nanti tunjuk Aina blog Aunty Ida nih yer huhuhu...
Ok ini pulak antara gambar2 dengan pelakon2 yang datang untuk shooting kat rumah tu selain Misha Omar...ada Fahrin Ahmad, Khatijah Tan, Normala Omar, Kismah ngan Opie Cecupak..erm..aku x sure sangat la nama diaorang nih...tapi muka mmg selalu kuar tv...maaf kalau tersalah nama..saya bukan wartawan hiburan nak kena hafal nama pelakon hehehe... semua pelakon yg datang adalah baik dan tidak sombong...yang berbaju melayu hitam..tulah sepupu aku Abang Farid, isterinya lak Kak Lin pakai tudung pink tu...Anak diaorang lak namanya Farah Nabilah dan Farah Najwa..mereka2 ni lah tuan umah yg dok shooting tu...

Ini lak ada sket gambar masa on the scene...katanya Fahrin jadi budak ala2 nerd gitu..bagus penyiasat2 aku nih...hehehe...So nanti drama ni tajuk dia Tiada Lagi..yang akan ditayangkan di TV2 dalam hujung bulan Mei..kol 8.30 mlm kot...Sekali lagi maaf kalo tersalah info hehehe...kalo korang tengok2 ada iklan drama ni , nanti kita tengok sama-sama ek...ni kira promosi tak berbayar la..huhuhu :P

Oh yer, sebelum aku terlupa...sebagai tanda penghargaan kepada penyiasat2 aku yang telah menjalankan tugas dengan baik, aku publish gambar mereka kat sini hehehe.....inilah Nabilah dan Najwa yang cantik manis bertindak selaku penyiasat aku hehehe...kira macam informer ngan gambar2 nih sumer dari diaorang la hehehe...Thank you girls...ada jugak bahan nak citer kat blog huhuhu..k lah korang...esok dah kerjaaaa...huhuhu papaiii :)

UPDATE 12/02/2010 :

Kengkawan, buat peminat Fahrin Ahmad dan Misha Omar...saya nak update sket...akhirnye drama ni yang bertajuk "TIADA LAGI" akan ditayangkan malam ini 12/02/2010 jam 10.00 malam dekat TV2! Selamat menonton ok! :)

7 comments:

Unknown said...

anak2 sepupu weeda ni pun ada rupa dah ni kot2 nak jadi pelakon ke, apa ke kan, kim salam kat diaorang ye

weeda said...

okay..hehehe

yayayuyee said...

wa artis belakon kat umah??wah very teruja ok..
kak lawa tak misha tu??bang pahrin hensem tak??ala lupe nk soh akak kimslm windu kat bang pahrin..huhu

nasa said...

pergh..hebat aa..siap ada org upahan utk amek gmbar..hebat2..huhu..

apasal misha oma nmpak lain ek dlm gmbar tu??erm...

weeda said...

Yuyee - Alaa si Misha tu akak tak jumpa sebab balik keje je dia dah tak ada..dia dah balik awal..Fahrin nampak la jugak..encem ok..huhuhu

nasa - Pochue,itu penyiasat upahan secara sukarela ok hihihi...a'ah la nampak lain kan..macam kecik jer sama ngan Nabila..may be sbb x make up sangat pastu pakai spek kot..tu yg nampak lain..tapi still cantik kan hehehe :)

weeda said...
This comment has been removed by the author.
Hafiz said...

Salam... Ada tak link nak tengok video ni