Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 28, 2009

Birthday Mummyku :)

Salam...Semalam 27/04/09 birthday Mummy...bila aku balik keje semalam, mak aku tengah dok kat buaian sorang2..selalunya makcik aku Chik Nong tu mesti ada petang2 nih datang jumpa mak aku..tapi semalam x der lak..Aku tengok Mak aku tengah makan ais krim 20sen hehehe..sepupu aku wat bisnes sket jual ais krim 20 sen sebab ramai budak2 kat situ bila petang2 main kat padang...So mak aku kekadang dia makan jugak kalo tekak dia terasa nak makan..maklumlah bukan sihat sangat, jarang dia makan sejuk2 nih..So bila nampak Mak aku makan ais krim tu , aku pon join jugak then borak2 ngan Mummy...comel lak tengok mak aku makan ais krim tu hehehe...Aku ajak amek gambar dia x nak...pastu aku kata, ni nak tunjuk Pochue..haaa baru dia nak okay! So Pochue, sila jangan jeles kami makan ais krim 20 sen berdua di atas buaian sambil angin bertiup sepoi2 bahasa..huhuhu...

Sebenarnya mak aku dah abis makan dah pon..tu aku amik untuk pose jap jer hahaha...layan saje anakmu ini wahai Mummy hehehe..korang suka ais krim ni tak? teringat masa kecik2 ni ais krim seposen..aku suka yg asam boy ngan milo hehehe...


So malam semalam, aku ajak Mummy ngan adik2 aku dinner kat Tasik Idaman...korang pernah datang sini tak? tempat dia agak jauh dari rumah aku, kat area Bangi-Sepang dah...tapi sekali sekala leh la datangkan...So semalam kami makan malam bersama2 untuk meraikan birthday Mummy...ada ke mak aku nak order Nasi Goreng Biasa jer...Pastu aku tukarkan Fish n Chips..hehehe...kami makan kongsi2 sebab portion banyak..kat Tasik Idaman ni kalo weekend mmg ramai orang..persekitaran pon ok dan cantik..ada tempat makan kat atas tasik..tapi nak dok situ Mak aku lak tak nak nanti pening katanya sebab tempat tu goyang2 sikit yer la atas airkan...papepon, Selamat Hari Jadi yang ke 57 buat Mummy tersayang..I Love U Mummy :)

11 comments:

Unknown said...

kirim kan ucapan selamat hari jadi buat mummy weeda ye, jaga mummy baik2 ye weeda, banyak pahala nya anak yang menjaga kebajikan ibu ayahnya ni, tabik jugak kat Omar sebab mengambil tanggungjawab itu bersama2 menjaga mummy dan adik beradik weeda.

weeda said...

terima kasih kak..Alhamdulillah janji masih dipegang..

Anonymous said...

selamat hari jadi pada mummy weeda..

alaa weeda, kish nk eskrem gak...plsssssss..hehehehe

p/s; eskrem asam boi satu!!!!!!!

Anonymous said...

a la weeda ko memang anak yang solehahahaha...tahniah....birthday ke bape taun tu ye...

weeda said...

Kish - TQ...sepupu kita tu tak der jual aiskrim asamboi la plak hehehe...

nizam- perkataan Solehah tu baik sangat bunyinyer..kalau solehahahaha mcm ko cakap tu kira diterimalah huhuhu..yang ke 57 tahun

yayayuyee said...

kak,bufday mummy akak sama ngn bufday kwn kite.tarikh nyer sama umur tak la..hehe

kak,sedapnyer aiskrem tu,kalu kat umah yuyee suka yg jeruk pauh(pelam) ngan aiskrem bubur kacang..sedap kak

kak moga mummy akak pnjg umur,murah rezeki yg penting die sihat sejahtera dilindungi ALLAH swt..nnti kimslm kat mummy yea..hhihi

weeda said...

Yuyee - Aminnn..terima kasih dik.A'ah la aiskim kacang merah pon cedap..sumer pon cedap sebenonya huhuhu..hepi bezday untk kawan Yuyee jgk k

nOhAno said...

Happy birthday to mummy Weeda!! muda setahun dr mak noha...
Eskrem Malaysia.. mahsyukk!! yg ada asam boi siap ngan bijik asam boi tu skali dlm tu.. perghhh menyentapp kalbuuuu

weeda said...

Thank you Noha..yer aiskim asamboi adalah sangat cedap..masam2 manis gitu..huhuhu

nasa said...

huhu..comel nye tgk mummy makan eskrem dua posen tuh.. :) nak jugak!!
tmpat g makan tu yg pernah g dulu tu ke??yg masa pegi tu ada org nyanyi bising2 tuh??ke tempat lain??nnti n balik kena blanja makan lg ek.. :p

weeda said...

mmg khas utk tatapan N picture tu hehehe..a'ah la tempat tu..tapi mlm tu senyap jer x ada function paper..