Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 2, 2009

Hari ini...

Salam readers, aku masih tak dapat lelapkan mata time nih....Hmmm...hari ni aku balik keje lewat..dekat 7.45pm baru sampai umah...Tadi kat opis banyak lak keje...Kerja yang dibuat dengan semangat kerjasama...Ntah la yer, manusia ni kekadang bila diberi pangkat tinggi, akal fikiran yang bijak boleh belajar tinggi2, gaji beribu2..tapi bila lakukan sesuatu semua ambil mudah jer...sudahnya orang lain yang jadi mangsa...

Ok lah lupakan kisah kerja..sebab hari2 pon akan kerja..memang adat bekerja ada yang kita suka dan tak suka...Dan adat juga kalo kita ada tak suka orang, orang pon lom tentu semua suka kat kita kan...terpulanglah...Kalo orang tak suka aku..ada aku kesah..banyak menda lagi aku nak pikir...

Anyway, seperti yg aku citer b4 nih, hari ni dan esok 2 adik ipar aku konvo di UiTM Shah Alam..Dina konvo untuk Degree dan Tiqah untuk Diploma...Tahniah diucapkan kepada mereka...

Hmmm...sebenarnya tak ada citer pon nak update...tapi sajer gatal nak menaip di blog malam ni...mungkin ada rasa tak puas hati sket...harap2 esok sumer ok...Gud nite blog

3 comments:

Unknown said...

bila lah nak nengok dia terima pembalasan nya kan, huh

weeda said...

Bak kata Kak Su..Sepandai2 tupai melompat hehehe..wait n see je la..kita wat je la bahagian kita

NISREEFA said...

Sabar la dik.. org2x cam tue memang ada je kat dunia nie.. Sampai masa nanti tau la dia.. Langit tak selalu nyer cerah kan..