Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 18, 2008

Teringat la plak....

Semalam adik aku si N amik aku balik dari keje...sampai ujung tahun ni mmg dia yang hantar aku gi keje sbb nanti senang mak aku nak kuar memane tak yah tunggu aku balik keje dah...ada driver pengganti :) dia pon tengah cuti lagi...So semalam otw balik umah...aku tengah pikir2 nak beli apa untuk suami aku..sebab malam ni ada kenduri sepupu tunang..so memang x masak...nak tunggu malam mesti hubby aku lapar...ingat nak beli kuih aku plak x nak...pastu adik aku ajak beli pau...sepanjang jalan ke saujana impian tu petang2 memang banyak la jualan..ada goreng pisang,kuih2,pau ngan air2...ishhh sangat merbahaya kalo singgah selalu hihihi...

So singgahlah beli pau...


Adik ni pelik ngaper aku amik gambar...sebab tetiba macam ada yang menarik perhatian aku...bukan pau tu...cuba tengok betul2....


Cuba tengok alas meja tu...macam pernah kulihat..korang tau ke???


Jadi alas meja dah...baguslah tak lah dibuang gitu ajer...dan adik aku sangat pelik kenapa aku nak amik gambar meja tu...aku diam je malas nak jawap...


Hmmm...teringat masa2 tu...memang jadi kenangan dalam hidup aku...banyak yang pahit dari yang manis...kawan2 sepejabat je yang tau apa yang aku citer ni sebab kita sama2 rasa :) syukurlah dah berlalu semua tu dan alhamdulillah projek tu suksesss yeehaaaa...x nak lah sebut kat sini apa menda tu..sendiri paham la...31/12/08 ni ada makan2 sempena penghargaan projek ni...patutnya aku cuti..tapi aku da cancel sebab nak join...bukan sebab nak makan semata2..ada lah sebab yang aku rasa aku kena hadirkan diri hehehe...kami nak bergumbira...so rugilah kalo diaorang hepi2 aku x join huhuhu...bila lagi nak hepi2 nih kan :)

2 comments:

Unknown said...

weeda patutnye ko tanye kat adik tu, mana dapat alas meja dia yang cantik itu, jgn2 dia amik masa blm mula NCC tu, lawak tul lah

weeda said...

nanti saya singgah lagi interviu adik tu ekk..borang pink ada lagi tak??nak bagi kalo dia lom isi hahaha :P