Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 22, 2008

My Best Servant....

Then malam tu aku pergi Lembah Jaya, Ampang...jumpa ex-servant aku...nama dia Sutiah Sawi...aku panggil Kak Su...dia ni lah servant aku paling lama pernah jaga aku..dari aku darjah 1 sampai lah arwah Abah aku meninggal...lebih 15 tahun rasanya...susah senang family aku dia tau la...walaupon now dia dah kerja dgn orang Korea, dia tetap ingat mak aku ngan kitaorang sumer...So malam tu aku gi umah dia sbb dah lama x jumpa dan bagi barang2 dapo ngan baju kat dia...pindah umah banyak barang elok lagi tapi x pakai..nak buang sayang...baik sedekah bagi orang...


Me & Kak Su...dulu2 masa kecik..aku selalu ejek dia Sutiah Bayam...Kobis...sebab nama dia Sutiah Sawi..hehehe jahatkan aku...now dia x garang2 dah...dah x marah2...sebab aku dah besar dan lagi besar dari dia huhuhuhu

No comments: