Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 18, 2008

Pergi rumah pakcik...

Malam semalam lepas maghrib kami gerak la ke Semenyih...sepupu aku tunang...bukan sepupu..aku pon tak tau la berapa pupu dah...x ingat lak salasilah family aku dengan Kak Wani ni :P sampai ajer...baru aku perasan aku x bawak hp...ala x best la..kalo amik gambo leh letak kat blog...now bila lunch hour or free2 je terajin lak mengupdate blog ni...sebb aku rasa best lak leh simpan kenangan dan ada gambar...dulu2 diari je x de picture...mintak hubby amikkan hp...tapi dia x layan sbb dia demam + parking jauh katanya...aku pun terbuat la muka sket..masa tu rasa mcm x best je...then da lama2 tu dia datang hulur HP...thank you yang hehehe...boleh lah snap pic yg menarik :) family aku pelik jgk naperlah aku terajin amik gambo...diaorang x tau aku ada blog :P mak aku bebel2 masa tu...bukan ada orang nak call pon..laki da ada kat sini sibuk nak hp..hp..ish mummy ni orang ada la plan orang kan kan kan...hehehe...

ni kat umah Kak Wani yang bertunang tu...nampak tak akuarium belakang tu? itu akuarium arwah abah aku...mak aku bagi akuarium tu dengan ikan kaloi arwah abah sekali sebab ayah Kak Wani ni (uncle aman) sangat rajin jaga ikan...kat atas ada banyak lagi akuarium...dah besar ikan tu...umur pon ada lebih 10 tahun kot...dulu2 aku selalu main ngan ikan kaloi tu...ala ala citer bawang putih bawang merah...tapi aku x secun latifah omar la hehehe
rombongan pihak lelaki dah datang...ni tengah sesi bincang2...
tengah2 pas cincin tu..aku sempat amik gambo hehehe...
tengah sarung cincin...betunang ngan orang ganu...tahniah yer...pas abis sumer...kitaorang makan2...
dapat nih b4 balik...
ni adik aku si N dengan aksi poyonyer...dia sibuk tanya apsal aku sibuk2 nak tangkap gambo jer nih...aku jawap sukati laa..kalo dia tau aku masukkan pic dia kat blog..mesti dia marah...padan muka :P
Adik aku Diana ni plak tengah muncung...dia ni susah sket ikut mood dia je...bila si N suruh2 tolong amik air dia x nak...pastu mak aku mulalah sound dia ni..mintak tolong sket pon x leh...dah majuk dak ni...yang adik plak kalo disuruh cepat ajer...
Bila tengok gambar ni...mmg betul kata Kak Linda..budak lelaki kalo nak amik gambo...ada je aksinya...sempat lak dia masukkan oren tu...adik..adik....

Bila da kene sound baru elok sket gambonyer...alahai dik...gigi x der dah...patutlah dia masukkan oren tu..nak cover giginyer yg ilang tu :P

Lepas dah setel sumer..kamipun balik..Sampai umah dalam kol 10pm...mak aku lepak kat buai luar..so beborak2 dulu b4 masuk umah...hubby da masuk tgk tv...demamnya x ok lagi...lepas bagi dia makan ubat sumer2...aku keluar lah nak join mak...tengok2 adik2 aku da main beskal la plak..si kecik ni mulut bising...kena sound ngan aku jgn bising2 org da tido awak time ni la main beskal...pastu aku pon terjoin jugak hehehe tapi x reti sangat naik beskal ni huhuhu...dalam kol 11 lebih baru masuk tido :P

No comments: