Monday, December 22, 2008

Kenduri kahwin...

Hari Ahad 21/12/08...setelah dipaksa oleh suamiku...aku pergilah jgk ikut dia pi kenduri kawin kawan sekolah dia kat Kuantan...kat Gambang kot x silap aku nama tempat tu...aku ni kalo bejalan susah nak ikut...suka teperap kat umah tgk tv jer...tapi hari tu aku ikutlah jugak...betolak dalam kol 10 lebih..sampai dekat kol 1 lebih jugak...pergi sekali dengan kawan suami aku...



Sampai jer..ada yang dah nak balik...so diaorang borak2 dolu...aku seperti biasa diam je la...yelah diaorang tengah seronok jumpa kawan lama...macam2 nak citer...


Bergambar dengan pengantin...ramai lagi kawan dia yang datang petang tu...



Ini kawan2 pompuan...ramai yang dah kawin...Bestnyer jumpa kawan2 lama ni kan??Balik sampai umah kol 6 ptg...rehat kat umah je sampai malam.....

No comments: