Monday, December 22, 2008

Pagi Sabtu...


Hari Sabtu 20/12/2008...Suami aku kol 6.30 pagi dah kuar..ada aktiviti mancing budak2 opis kelab sukan...maleh nak ikut sebab dapat bayangkan betapa boringnyer kalo aku ikut...mancing kat Rawang katanya..dan aku hari Sabtu tu pagi2 dah booked TV kol 10.30 pagi..siap bgtau adik aku lagi..TV tu dia yang control...manjang tengok katun ajer...mak aku ajak kuar pun aku maleh nak ikut...sebabnye...nak tengok Mawi & Ekin kawin hehehe...bila bgtau family aku pasal ni, diaorang hentam ketawa sama aku la..husband aku pon kata...x de alasan lain ker?? Aku ni bukan minat Mawi pon...apa lagi Ekin tu...cuma sajer nak tengok majlis perkahwinan diaorang...aku x paham betul lah ramai benar yang mengutuk...lagi2 si Ekin tu...lawa apa dia...Semoga bahagia lah ye...suka Dr. Fadzilah Kamsah masa bagi komen...sangat comel hehehe.....

No comments: