Wednesday, December 31, 2008

Part 5 - Last day di Singapura....

Selasa 30/12/08...pagi2 Mak, Mummy , Chik Nong and N gi Geylang...ni mak aku kata tempat orang melayu...nak cari makan pon senang...Mummy nampak hepi sbb dia kata ada jumpa kawan2 dia...ye lah tanah air dia...lainlah aku..memang x rasa apa2 sangat...Aku jaga umah sebab Mummy x bawak adik aku ngan Shakir..diaorang belikan lunch nnti...Lepas Zohor...baru kami gi melawat ayah semula sebelum pulang ke Malaysia....

Mummy & N...kat umah Mak...


Lepas melawat Ayah...dalam kol 4 petang...kami pon bertolak balik ke Malaysia...nasib baik aku memang cuti hari tu..suami aku terpaksalah EL...kena balik dah sebab esok dah kerja...Chik Nong ngan Kak Ila je balik hujung minggu nih...sempat singgah JB jap kat Holiday Plaza sbb husband aku nak beli VCD...sampai umah dekat2 kol 11mlm jugak...Alhamdulillah selamat sampai ke umah...Aku harap Ayah cepat sembuh dan terima kasih pada family di Singapura sebab dalam keadaan Ayah yang macam tu diaorang semangat lagi nak melayan kitaorang sumer....entah bila lagi kalo nak pi sana....semoga jumpa lagi....

No comments: