Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 17, 2008

Birthday Aina.... 14/12/08

Petang hari Ahad tu..ada jemputan birthday party anak kawan aku kat Taman Kinrara Puchong plak...Ingat x dapat pegi sebab suami gi JB...memandangkan dia balik awal, so dapat lah gi...sebab rindu nak jumpa kawan lama ni...Aku siap sound husband aku..nnt kat umah Roha jangan makan banyak sebab tadi lunch dia da makan banyak :P

So petang tu dalam kol 3 lebih gerak gi cari hadiah dulu...gi kat Metro Kajang...lalu je kat simpang nak masuk Metro tu..tiba2 macam ramai giler orang tengah lari tau...kitaorang pon da heran..apasal ni?? Sekali nampak ada geng indon bawak pisau tengah lari...suami aku terus break bila diaorang lari betul2 depan kereta aku...aku da jerit dah..ishh takutnya..pastu diaorang gaduh tumbuk2...tejerit2...orang ramai la masa tu...Ini bukan drama atau cerita rekaan macam citer samseng kat Hong Kong tu...ni betul2 wei...Ish tak sangka tempat kita jadi macam ni...Inilah jadi bila PATI dah terlalu selesa dok kat negara kiter...So kawan2 kalo weekend datang kat Metro Kajang...just beware ok! Since dah jadi macam tu...x jadi nak cari hadiah dah..so terus je gerak gi umah Roha...


Happy Birthday Aina...Inilah anak Roha & Abang Mus...Masa sampai dia baru nak tido..dah letih..cian Aina...time kitaorang sampai memang tetamu terakhir lah kot...x der orang dah...tapi elok jugak leh sembang lama sket :)




Me, Heny, Padel and Roha lama x jumper diaorang ni...Shida ngan Ain x dapat datang plak hari tu...Ok hope jumpa lagi...

No comments: