Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 16, 2008

Hijrah....

Alo...ni tgh busan kat opis waktu lunch x tau nak wat per..teringat kat blog yang x update2 lagi huhuhu...banyak jugak citer...cuma x update jek..macam malesss jee...ermm...ada sket la gambar2 masa aku pindah umah ari tu...pindah secara official nya pada 6 Disember 2008 (Sabtu)...Kira raya haji umah baru la...tapi x beraya pon...dok ngemas saje huhu...Sebab pindah? aaaa nak rasa susah senang ada umah sendiri huhuhu...mak aku n adik2 aku tinggal sama ngan aku lagi...umah mak yg lama nanti nak nyewa kat orang...saper yg berminat boleh bgtau :P






bila kemas2 barang..biasalah jumpalah harta pusaka dan macam khazanah yang aku dok simpan..antaranya ni..present dari mak aku masa aku 4 tahun...comei kan?hihihi



Barang2 yg aku da susun malam sebelum pindah..taruk tepi sumer senang esok x la kelam kabut..husband aku x de mlm tu dia kuar dgn sepupu...aku lah mangsa dera ngan mak aku :(



Bye umah...berselerak da umah...barang2 tu sumer nak angkut bawak pi umah baru...ni yg utk 2nd trip...sumer brng2 umah mak aku bawak gi umah aku...x yah beli baru dah hahaha

No comments: