Thursday, December 18, 2008

oh tidakkk.....

Tadi kat opis tetiba keadaan opis GEMPAR!!!aku dah perasan bila Kak Su, Kak Linda dan Cik Najwa bercerita...ish betul ke apa yang diceritakan ni???Busuknya hati dan sangat dengki...manusia yang macam ni pon ada juga...inilah jadi kalo dah giler kuasa, rasa dia jer yang terhebat dan tak sedar diri...pandai belajar tinggi2 tapi bodoh sikap kemanusiaan...berita ni mmg buat kami semua sangat kecewa...kenapalah jadi macam ni...oh tidakkkk

1 comment:

NoHAno NiMRod said...

patut nmpk tanggachi d lvl 6 td..
tekujut tgk, tetiap ari lepak sini.
Kalu nk ganti kerjaku kata jela..
leh lak mcm tu...terok nye sistem!!