Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 22, 2008

Ikan Siakap....

Petang tu dalam kol 3...suami aku balik....dia dapat ikap siakap dengan hamper...tahniah la yer..x sangka awak pandai mancing...so ikan tu akan dijadikan hidangan untuk dinner malam tu...

Hamper yang habis dikerjakan adik2ku dulu...

Ni lah ikan yang hubby dapat tangkap...susahnya nak siang ikan ni...sebab selalunya orang kedai dah siap buangkan sisik...habis dapur aku kotor nak siang ikan ni...x suka la nak buang sisik2 tu...



Tarraa...inilah dia ikan siakap tadi yang dah kukus...Ikan siakap kukus ala mak mentuaku hehehe....aku kalo masak ikan kukus ikut yang cara mak mentua aku masak...sangat senang...tapi ikan tu kulitnya hancur dah sebab aku siang kuat sangat kot huhuhu...letak kicap sket...cedapp... :)

No comments: