Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 31, 2008

Singapura Part 3 - Pegi makan kat East Coast Park Beach

So dari hospital, Kak Zee and Kak Ana bawak kitaorang gi makan kat tepi laut..Diaorang ni sangat exited sbb kitaorang sumer dapat datang melawat Ayah..pastu kalo boleh nak ajak jalan2 kat Singapore...ye lah dah lama betul kitaorang x balik...husband aku lak pernah gi sekali je masa kecik2 dulu...tapi tujuan asalkan nak melawat Ayah...so terhad sket lah..terhad2 pon...sempatlah jalan sana sini jap...ala2 short tour la....aku rasa diaorang hepi sbb kitaorang datang and Ayah hari tukan da stabil sket...kalo x...aku rasa mesti duduk kat hospital je...






View on the way ke East Coast Park Beach...



Kat sinilah kitaorang makan...ala2 kedai mamak la...Aku ni kan mcm x baik jer...aku takut tul kot tersalah makan...kat sini bynk non halal food...yelah bukan tempat orang kitakan...



Aku x reti nak order apa...so Kak Ana and Kak Zee tolong order...

Apa ntah nama kuih ni...macam manisan...aku x makan...macam pelik jer...huhuhu

Last2 makan tosai jer...kuih tu pon aku x makan..asal kenyang sudah...


ni hubbynyer menu...memang aku suruh order ada nasi...nanti lapar mintak aku nasi..susah la mana nak cari lagi...

Sempat bergambar lepas abis makan...suami aku tayang perutnya...seksi la tu kunun :P






Lepas makan sempatlah kami jalan2 tengok area tu dan lepak2 kat tepi laut tu amik gambar sket2...kat sini memang ada kawasan khas untuk cycling and skating...ramai lah yang main...ada yang camping and mandi laut..Adik aku pelik diaorang ni laut mcm ni pon nak mandi...sbb laut tu banyak kapal...aku kata lah...ni bukan macam Malaysia...banyak laut cantik2.... :)

Si N sibuk cari cermin mata..nak beli barang pon pikir 2 3 kali...sbb bila convert da double duit kita...last2 x beli....

Amik gambor aje lah...My sis very cun kan??

Suria perkasa itam...hehehe...ni kalo husband aku tau aku letak pic ni...dia mara ke x ek??? dah lah aku paksa dia pakai spek tu sbb nak amik gambar...hehehe

Then lepas dah setel makan...jalan2 and lepak2 sket....terus balik ke Hougang umah Kak Ana...malam tu kami nak ke rumah Mak pulak tido kat sana...Umah Mak kat Circuit Road...So esok dari umah Mak terus ke hospital melawat Ayah lagi before balik Malaysia...

No comments: