Friday, December 19, 2008

Cobaannn....

Hidup ini memang penuh dengan dugaan…tak semua yang kita nak..kita akan dapat…orang selalu kata…orang yang baik mesti menang..tapi hakikatnya tidak…bila tahap kejahatan bijak digunakan…yang baik tetap ditindas…memang kalau dilihat dalam politik pun menda ni jadi…kita terpaksa terima jer siapa pemerintah kita sebab kita ni saper nak tentukan…hidup ini bukan fantasi…bukan macam cerita fairytales yang mesti happy ending…nampaknyer cerita yang aku reka tu…tak menjadi kenyataan…Queen itu sangat berkuasa..ntah lah ilmu apa dia guna sampai semua boleh pecaya kata2 dia….kalo dia tak memerintah pon…tetapi mereka tetap dibayangi...semoga Tuhan sajelah yang membalasnya..Dia yang lebih tau apa yang lebih baik untuk kita semua...Mungkin ada hikmah yang kita sendiripun tak tau...sekian…

No comments: