Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 31, 2008

Balik Kampung Temerlove...test drive

Minggu lepas start 24/12 hari Rabu aku da start cuti...nak clear kan cuti utk tahun 2008 ni...aktiviti utama cuti tu adalah habiskan kemas umah.Memang kat rumah sajelah...krismas pon x de la kuar jalan2 ke apa...patutnya plan awal, start cuti krismas hari Khamis nak balik kampung Temerloh sampai hari Isnin..sebab Isnin kan cuti awal muharam..tapi hubby plak x dapat cuti Jumaat tu....so kami balik kampung hari Jumaat malam tu...sampai pon da kol 1 pg...sebb kitaorang mmg selalu balik malam2..driver suka drive malam2...x panas...sampai sumer da tido...abang long ngan yanti je x tido lagi....

Suasana pagi di kampungku...Inilah kampung hubby aku :)

Sempat amik gambar itik...ayam x ada masa tu heheehe

Pagi2 selalunya Walid and Ibu dah kuar gi kedai...then diaorang akan balik umah bawak breakfast untuk kitaorang..so biasa pagi2..aku kemas sket2 mana yg patut sementara tunggu Ibu dan Walid balik dan juga tunggu hubby aku bangun...lepas breakfast, kitaorang akan borak2, lepak2 tengok tv, main ngan Darwisy ngan baca surat khabar selalunya...tengah dok lepak2 tu...ada orang datang anta kete...rupanyer Walid da beli keter baru..keter Viva..

Walid, Ibu ngan Uda nak gi kedai balik pagi tu... naik keter baru ...lepastu kitaorang pun gi kedai jugak...and suami aku pon menyibukkan diri nak test drive la konon

Ni hubby tengah test drive Viva...

Plastik cover pon x bukak lagi :P

Hubby test drive sampai ke Jengka 19...dekat ajer...Aku ni kan da 2 tahun kawin...ulang alik balik Pahang ni...sampai sekarang aku x hafal2 jugak nama tempat tau...jalan balik pon ala2 sket je la ingat..aku ni memang lampi kalo hafal2 jalan nih...hampeh kan..jangan kata jalan kat Pahang..jalan kat Bangi pon aku x lulus2 laghi huhuhu...tu sbb officemate aku selalu kata I'm from London :P ...kalo dulu2 time study...member bkn budak KL lagi tau jalan KL dari aku yang dok Ampang sejak kocik...nak wat camana...iskh..iskh...

Da test drive kenalah balik kan...so gi balik kat kedai....Haaa itulah kedai Ibu & Walid... :) See my Myvi dah tersengih kat situ...

No comments: