Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 16, 2009

Tetamu yang tak diundang...hehe

Pada hari Sabtu tu juga...suami aku baru balik dari Kuching..4 hari dia kat sana...so dari KLIA driver terus hantar ke UKM...aku kata balik je lah umah terus...tapi oleh kerana dia berdegil nak jumpa aku dulu...maka dia pon datang la jugak time tu...sampai sini pon dah kol 2pm lebih...so plan asalnya pas jumpa aku amik keter nanti baliklah umah terus...

Oleh kerana makanan pon banyaklah lebihnyer...aku ajak dia lunch dulu...makanlah apa yang ada sebab masa dia sampai orang catering pon da nak kemas2...lepas makan dia duduk kat foyer luar dewan dengan laptop dia...Last2 tak jadi balik umah nak tunggu sampai habis program terus..sebabnyeee dia dah letih and kenyang...nanti balik dah tido amat susah nak bangun semula amik aku balik kejekan...sabar je la...so aku pon tinggalkanlah dia di luar dan aku plak masuk balik ke dalam dewan...bila da lama agak2 busan jer aku pon keluarlah dari dewan dan masuk bilik yang dikhaskan untuk urusetia...dan...


Amboi..amboi...amboi...da terbaring yer...bersenang lenang tengok movie dengan laptopnyer...segan lak aku ngan kawan2 yang lain hahaha...aku tau dia sangat letih so aku pon malas nak cakap lebih2...cuma cakap janganlah tidur...aku tak tau la dia tido ker tak...pastu aku masuk dewan balik....

So...pada kawan2...aku minta maaf kalo ada tetamu tak diundang pada hari itu...hehehe...Pada hari Ahad ada juga yang bertanya...suami tak datang ke??and aku macam...alooo.....Aduuuhhhh sila jangan salah paham ye kehadiran dia pada Sabtu tu...(kalo ada la :P)

Anyway to my deary hubby...thanks yer niat murni awak datang berjumpa dengan saya dulu hehehe...terima kasihhh

No comments: