Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 18, 2009

New Officer...

Adalah dimaklumkan saya telah mendapat pegawai baru. Buat masa ini Cik Najwa masih ada di ofis dan mungkin dia akan berpindah bulan Mac ini..iskh..iskh...Nama pegawai baru saya ialah Mr. Hans Isaac..eh silap itu pelakon yang hencem...Mr. Isaac Rabindranath (saya sedang cuba hafal ejaan namanyer) hehehe....Dah 2 hari dia mula bertugas..muda lagi orangnye...bertuah baru habis belajar dah dapat jadi pegawai...tu sebab kena pandai belajar..OK...untuk permulaan ini..aku ada juga menerangkan aktiviti dan cara kerja unit kami...mungkin dia tidak berapa faham lagi...aku bgtau la sket2 apa yang aku buat dan selebihnya boss la yg bgtau...

Aku nak citer sket nih...aku ni memang jenis pendiam dan ala2 malu kambing selalu sejak dari mula bekerja..tapi lama kelamaan aku mula rasa selesa dan sekarang tidaklah begitu diam dan malu2...Yang aku nak citer ni tentang officer aku En. Isaac..mungkin sebab dia masih baru...dia pon ala malu2 dan sangat sopan sampai aku pon tersegan hehehe...masa mula2 masuk dia panggil aku "Cik" kemudian tukar ke "Puan"...sebagai contoh pagi tadi..."Puan W (nama aku) can I ask you about bla bla bla" dan bila aku dah beri jawapan "Terima kasih Puan W" ....

Ermm...kemudian aku kata...x perlu panggil Puan lah...(dalam hati berkata : aku ni hanya berkasta rendah...x perlu puan2....yer itu ayat baru opis kami :P) hinggakan ada seseorang berkata unit kami "unit sopan" hahaha....

Anyway aku harap aku dapat kerja dengan lebih baik dan dapat bekerjasama dengan pegawai baru aku nih...Tahniah buat kawan2 yang dah dapat portfolio baru juger :)

No comments: