Monday, February 16, 2009

Tengok wayang....Upin & Ipin

Semalam lepas abis keje balik umah pon awal dalam kol 6pm dah sampai...so malam tu hubby aku ajak tengok wayang Upin & Ipin sebab dah janji ngan adik2 aku....so untuk x nak mengecewakan pergi jugalah malam tu...walau agak letih hehehe...So yang terdekat kat Metro Kajang la...kami tengok kol 9.15pm punyer...

So aku, Omar, Mummy, Akak and Adik pergi tengok citer nih...kalo tengok wayang di Metro ni...kualiti dan environment tak leh samakan kalo tengok kat Mid Valley ker...yang TGV or GSC ok....sebab kat sini ala2 wayang sukahati ko nak wat per la...hehehe...nak cakap tepon ke...nak bercakap ke....leh jer...selalunyer kalo aku gi sini...ala2 tak ramai orang la...pernah juga tengok citer apa ntah...lampu pon x tutup...orang pon selalu sikit jer...tapi semalam ramai ok...macam pecah rekod la kat sini bagi aku....

Bawak sweater takut sejuk...sudahnyer tak sejuk langsung...angin pon x rasa ok dalam panggung tu...huhuhu

Ok..now nak citer pasal Adik sket...si Danial ni sejak Angah dia amik gambar jer...dia macam ala2 tau nak pose la plak...sampai aku x larat nak layan dah....

Ni bila aku nak amik mula dia diri tegak je...pastu cakap eh jap...waaa pose la plak...aku snap jer ler....sapo ajar ni??? Aksi gedik adik-adikku....



Pastu tengah nak Q nak masuk...Ngah...amik gambar adik...tiba2 dia post macam tu...Eerrrr aku ke yang bersalah???huhuhu...


Ok so overall cerita Upin & Ipin ni ok la...tapi bagi aku..aku lebih suka kalo cerita ni lebih tonjolkan Upin & Ipin yang bijak n nakal...ni macam lebih cerita kat Rajoo tu jer....So mari kita sokong wayang tempatan animasi 3D Malaysia yg pertama ni...Tengok...tengok..tengok... :)



5 comments:

mamaaina said...

ida,
aku ngan padel baru pakat nak pi tgk.
best ker wei?

weeda said...

best jugak...tapi aku rasa macam citer tu lebih pada Rajoo tu jer..Upin & Ipin x menonjol sangat...tapi try la tengok...tu aku jer yg rasa...hehehe maybe sbb kalo series citer pasal diaorang jer kan... :)

Me , Nurul & Harris... said...

weii.. adik kah itu? siap pose mcm rapper tu.. biar betul? nampak ke'macho'an nye... "bagus.. bagus...bagus..." ;p

weeda said...

yer..itu adalah adik...dia panggil aku suruh amik gambar ok..bukan aku suruh hehehe...pastu Mummy kata gigi x ada nak pose2 hahaha...

nasa said...

waa..nak tgk gak!!!huhu...
waa..adik dah ada kemajuan dlm posing nih..lg 2 taun xtau aa cane..huhu..