Friday, January 30, 2009

PoChuE Masakkk....



Taraaa...inilah dia hasil masakan adik ku PoChue...Mee Hailam Pochue...Kisahnye mcam ni..da lama jugak dia kata nak try masak mee hailam sebab dia pernah belajar dari kawan dia...tapi sampai sudah x masak2 jugak...so aku tanya dia bila nak masak? lagi 2 tahun ke nak nunggu?hehehe...so semalam dia pon masak lah..lagipon bahan2 yang aku masak kueyteow ada lagi...tinggal Mummy beli mee je...Mummy tolong siap2kan bahan dan dia masak ajer....rasa ok cuma kene lebih rasa kehailaman sket hehehe...warna kene gelap sket kot mcm kat kedai...syabasss Pochue...
Hi5 Emoticon

2 comments:

nasa said...

Yey..pochue da boley masak..huhu..:) tggu nnti n blk,hopefully lg pndai masak aa.. n akan buktikan..haha..lpas ni xyah order kat mak nab lg..huhu..

HN said...

Syabas pochue!! along datang nanti leh masak lagi 1 round k.. nak rasa jugak..;p