Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 6, 2009

Jumpa member lama....

Pagi Ahad 4/1/2009...seperti biasa...awal2 aku dah bangun siapkan keje umah sumer...dalam kol 10am aku & hubby da gerak gi Ampang...

Inilah tempat yang kami tuju...dekat area Ampang Point..Bukan aku yang nak beli keter tau :P Member suami aku nak beli Naza Bestari...so suami aku ajaklah jumpa kawan lama kami ni...aku dulu keje kat Kia Motors 3 tahun...tapi branch aku dah tutup lepas aku berenti huhuhu...

Jumpalah member lama yang mmg lamaa x jumpa sejak aku berenti keje dulu...Abang Lokman & Anand...dulu sales exec aje masa keje sama2 dulu...now Anand dah jadi Sales Manager kat Ampang Point Branch...and Lokman lak Manager kat Jalan Ampang...memang rezeki diaorang la kan...so pagi tu Anand belanja breakfast setelah lama dia ajak jumpa nak belanja...aku jer tak turun2 jumpa dia hehehe...sorry my pren...Abng Lokman pon datang jap join makan...so kalo saper2 nak beli keter leh bgtau ok...nanti aku kenalkan ngan big boss 2 org nih...tak semestinya kete Naza..keter apa2 pon bole...


Lepas makan...pi balik kat show room tengok2 keter...then gi lak kat Kia Jalan Ampang tempat Abg Lokman..diaorang test drive kat situ...dalam kol 12.00 tgh, hubby bagitau Ibu & Walid nak datang umah...alamak..kat umah x ada apa nak masak sbb ais box rosak..baru je betulkan...aku plak kat Ampang...memang tak sempat nak masak ni...so call Mummy tolong masak nasi aku beli lauk je utk lunch nanti..hehehe. Kitaorang balik dulu tinggalkan kawan Omar tu...Then sampai umah sumer da ada...dekat kol 1 lebih juga la aku sampai umah...memang ngam2 time makan...

Kak Ngah & Abng Yasser pon datang juga..so bolehlah kitaorang bagi new present untuk Darwisy yang beli malam semalam...haaa yang kali ni dah OK :)

Tengok...beli present untuk Darwisy...tapi adik aku Diana & Daniel yang sibuk main..hehehe...

Petang tu Ibu & Walid gerak balik ke Pahang...Kak Ngah & family balik ke Banting...dan kami rehat je kat umah...esok adik and akak dah nak mula sekolah...aku memang ambil cuti esoknya sebab Mak aku dah pesan driver awal2 amik cuti ok...Yes Madam!

No comments: