Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, January 26, 2009

Part 2 - Dinner




Malam plak kitaorang ada BBQ and karaoke session...memang enjoy...makanan bufet menu lak macam2...x termakan dibuatnye...

Perhatian kepada semua..malam ni kita dah book tempat ni...so makan sampai abis dan wat la macam kat umah sendiri...kita enjoyyy! kata pengerusi majlis :P ...

Johari's family table...dari hasil pemerhatianku...family hubby aku la paling sporting...

Abg Yaser,Kak Ngah and Darwisy...

Kak Long Yanti and Anas...Abg Long da kedepan nak nyanyi...sore dia sedap :)

Dua budak bulat...me and Huda...

ni baru 1st round ok....Tiqah dengan menunye

Me and hubby...dah kenyang :)

with Dina...

Malam tu juga ada sesi bagi present..sumbangan dari Ibu n Walid...ada 4 kategori....Ibu paling ceria, Ayah paling sporting, Anak lelaki paling bergaya dan Anak perempuan paling anggun...aku x dapat laaa huhuhu

Acara diteruskan dengan sesi karaoke...Abang Long mulakan dulu...

Hubby aku pon nyanti malam tu... tak sangka suaranya best malam tu...iklas ni ye yang...family aku je la banyak nyanyi...orang lain x sangat...hubby aku x segan la kot nyanyi malam tu sbb sumer family dia...cuba kalo depan orang...maunyer...aku lagi lerr :P

Walid and Ibu pon nyanyi malam tu...so sweet :) rupanya kat umah dolu2 pun ada karaoke...Kak Ngah kata kalo diaorang nyanyi je mesti hubby aku lari...dan dia x penah join nak nyanyi sekali...tapi sekarang tidak lagi :P

So dalam 10.15pm ramai yang dah naik ke bilik masing2 untuk berehat...tinggallah family kitaorang yang layan nyanyi sampai kol 11.00pm...staf2 resort tu pon dah nunggu kitaorang abis nyanyi je hehehe...Habis tu naik bilik aku terus tido..Hubby kuar ngan Abg Long naik Genting nak ngeteh katanya....


No comments: