Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 7, 2009

Musim Ben10

Memang sekarang budak2 giler katun Ben10 ni...ntah apa yang bestnye...hari2 tengok citer Ben10 nih...barang sumer now nak Ben10 jer...Mak aku layan je lah anak manja dia nih...ni leh geng ngan anak Kak Linda...

Ben10 lah kunun... :P
Hahahah jam dia dah rosak...tali da putus...kalo tak bising jer menda tu... :P

Hero lah kunun adik Ngah ni yee...

Baju Ben10 kesayangan dia...

selipar pon Ben10

Topi ngan Beg sekolah...cian Mak Aku mencari beg Ben10 untuk adik aku ni...sumer mahal2...last2 jumpa jugak yang agak murah...asal ada gambar Ben10 diam la si Danial ni...

wallet Ben10

nasib si Diana x de lak nak 1 menda jer...tapi kalo warna pink je dia suka...bila aku tegur Mak naper dilayan sangat adik2 nih...dia kata....nanti 1 day aku plak jadi mak tau lah sendiri....persoalannya...bila nak jadi mak ni??????????????????????kuang...kuang..kuang...

No comments: