Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, January 25, 2009

Part 1 - Family meeting and gathering 24/01/2009

Alu...nampaknya kita sumer bercuti panjang sebab betambah lg 2 hari cuti raya tahun baru cina...So mesti masing2 dah ada plan aktiviti cuti ni kan...Aku lak hari Sabtu lepas ada family gathering and meeting untuk belah Walid...tujuan meeting ni adalah untuk membincangkan nak tubuhkan koperasi keluarga...meeting tu dihadiri oleh adik beradik dan kaum keluarga belah Walid...hampir 30 orang rasanya tu pon x sumer datang...kami buat di Genting View Resort....So dalam kol 1pm kitaorang gerak dari umah gi sana...Aku rasa entry ni macam buat karangan sekolah jer...panjang aku nak citer nih...aku nak simpan sumerrr kat blog aku nih... :)

Jalan sangat jem...dan hubby aku mula naik angin sebab orang asyik potong Q jer...dia acah2 keter belakang yang cuba potong dia dan x nak give way jugak saper nak masuk depan kete dia...last2 ada satu waja ni nak cuba potong tapi suami aku dah tahan biar dia tak leh masuk...sekali kat depan ada polis daaa...waja tu pon kene tahan sbb potong ikut emergency lane...puaslah hati awak ye yang....aku dah mcm malass je nak layan...

Akhirnya sampai juga kami kat sana...so lepas salam2 sumer ngan pakcik makcik...gi check in bilik and turun sbb meeting nak start dah...

Before meeting kena register dulu....waris2 Keluarga Haji Sulong...

Hubby and me...waiting for the meeting to start...ni kira pengalaman baru utk aku sbb tengok family wat meeting mcm nih..sbb family aku x ramai....ni kalo belah Ibu lagi ramai...sbb Ibu ada 14 adik beradik...kalo balik kampung umah nenek sangat la meriah ok...walid 8 orang tapi now tinggal 6 je...Walid,Encik,Ayah Teh, Ayah Chik, Ayah De and Ayah Chu...

Agenda asal kitaorang...tapi dah ubah2 sbb time dah larik..hehehe...

Meeting pon bermula...Ayah Teh bagi briefing sket...

Sempat lagi amik gambo ngan Darwisy :)

Dari kiri Ayah Chu dilantik sebagai Pengerusi..Dia ni doktor kat PPUKM...sebelah tu Tuan Pengarah Suruhanjaya Koperasi Malaysia Negeri Pahang..En Azahari Abd Aziz dan hujung tu pegawai dia En Abd Aziz Pegawai Daerah Maran

Fokus dengan penerangan yang diberi...aku ikut ajer keputusan sebulat suara hehehe....

Lepas abis meeting...ni part yang ditunggu2...makan time....

Menu minum petang adalah kuih sket dan kueyteow goreng....pas makan and borak2...sumer balik bilik nak solat Asar ngan rehat...Maghrib ada tahlil...malam ada program lagi....

No comments: