Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 22, 2009

Layan Blog Angah...

Sejak ada blog ni...aku rajin sket amik pic guna hp aku...membuatkan family aku agak pelik...so aku bgtau la aku ada blog...aku pon bukan selalu amik gamba..album gambar pon x banyak..so dengan ada blog ni...at least adalah tempat memori ni kan :) sampai aku kene gelak gile2 ngan budak opis sbb aku amik pic sendiri hahaha...So aku citer la kat adik aku...Angah kene gelak kat opis sbb ada entry aku makan biskut..busan giler kat opis masa tu...Pochue ni pon da berapa kali minta address blog aku...tapi aku x bagi2...suami aku pon tau dah aku ada blog..tapi dia macam x layan jer :( ....so semalam tengah lepak2 ngan laptop dia...Pochue pon tengoklah blog aku yang x seberapa ni wat pertama kalinya...

Pochue layan blog aku....

Budak kecik yang datang menyibuk...tegelak2 macam mana gambar dia leh masuk...

Datang pulak Akak nyer...bukan main suka adik aku tengok gambar2 dia ada...asyik2 cakap sape wat ni??sape wat ni??Abang Omar ke??? Weh Angah leeee...


Kusyuk baca blog Angah diaorang ni sampai abis...Tetiba Adik aku cakap sedih2..OOOoo Angah ngan Abg Omar tengok CicakMan tak ajak Adik pon eee....opsss...Sekali kantoi la plak...hehehe. So aku dah bgtau dia...nanti aku bawak dia tengok Upin & Ipin the movie tu ok??? betul..betul...betul...Nanti Pochue dah gi blaja jauh...leh la baca blog Ngah ni :P

No comments: