Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 27, 2009

Hari untuk Pochue...

Well hari ni hari untuk Pochue sebab kami semua melayan dia...before kol 9am kitaorang sumer dah kuar umah nak gi Shah Alam...si Pochue nak beli jubah...malam tadi dia ajak gi PKNS Shah Alam sebab kawan dia kata kat sana banyak jual jubah...so ikutkan saje dia nak ke sana...

Sebelum ke Shah Alam kitaorang singgah breakfast kat restoran kat Bangi...kenyang sampai x yah lunch...

Sampai je di PKNS Shah Alam...Pochue pon mencari jubah...aku round2 je kat situ sambil jaga adik aku 2 org yg sangat baik nih...teringat la zaman2 study dulu kalo nak makan kfc mesti gi sini..tapi now selain da cantik sket sbb bangunan dah dicat baru tapi macam agak hambarlah kat situ...x tau lah kot sbb ramai cuti lagi kan....

Mummy tolong Pochue cari jubah...mahal2 juga harganya ek...last2 dapatlah juga 2 jubah yang dibeli...pastu nak jalan2 pon mcm x de apa sangat dah kat situ...nak lunch sumer kenyang lagi....so balik terus ke Kajang Mummy ajak gi Giant nak beli rempah2 masak si Pochue nak bawa ke sana nanti....macam masak je adik aku nih...hehehe...x pe nanti kalo masak ambik gamba tunjuk kat Ngah...nanti Ngah masukkan dalam blog ye hasil masakan Pochue kat sana :P

Lepas beli barang terus balik umah....inilah dia bahan2 masakan yang akan dibawa oleh adikku...So petang memang rest je kat umah...aku ngan hubby ada la kuar jap gi jumpa orang....

Balik je dari jumpa orang tu...aku terus masak sebab suami aku nak makan kueyteow kung fu...so dinner tadi kami makan ni lah...aku bagi sket kat sepupu aku...alhamdulillah kenyang sudah sebab sumer tak lunch hari nih...Esok dah mula keje...ada meeting lak tu.....cepatnyeee abis cutikan??? hehehe

No comments: