Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 29, 2009

PhoTograPhy SessIon...


Hello everybody...hari ni opis saya ada sesi bergambar untuk website pejabat...anda semua semestinya telah membaca blog Kak Shibam yang jelita (ye...dia mmg jelita) dan telah melihat gambar2 kami semua...TETAPI...ini ada picture panas yang x dapat dilihat dimana2...sayakan photographer yang ambil kursus...selain ambil gambar sendiri sambil makan biskut...saya juga mengambil gambar curi2....hahahaha...kenapa tiba2 saya panggil saya ni...saya?? Confirm mereka2 ini akan gelakkan saya lagi...tapi x per...saya suka sebab gelak tawa merekalah membuatkan saya sangat sayang mereka dan opis ini....kehidupan saya agak berubah sejak kami gembira dengan ketiadaan si Tut....saya tidak lagi merasa berat hati nak pergi kerja dan tidak ada sebarang aduan secara lisan kepada suami dan ibu saya......

Inilah gambar2 yang saya cakap tuh...jom kita tengok....ni the making la konon hahaha...maaf pada kawan2 yang saya ambil gambar curi2....haa nak gelak lah tu :P mari kita lihat siapa yang kenaaaaaa.......















Ejalll...tebalik la amik gamba...pusing depan weh...

Ejal control macho...

Cik Najwa mendapat khidmat nasihat dari mereka2 yang profesional...bahu tu tegak...senyum..haaa pusing...

haa yang ini lagak seorang model profesional....tak yah disuruh2...

ntah apa yang diorang gelakkan ni...semua sangat gembira....

Ini En Mail dari PPnP...terima kasih sebab ambil gambar kami dan sudi melayan kerenah giler2 kami...sebagai balasan...Kak Shibam telah membuatkan air dan menjamu kuih....oh yer tak lupa juga ada oren sebagai pencuci mulut...hehehehe...En. Mail sangat gembira sebab dah boleh balik x perlu layan kami lagi...kalo diikutkan sampai petang pon boleh ambil gambar....ye ker??? mari kita lihat hasil dari En Mail yang menangkap kami...eh silap...menangkap gambar kami...kalo menangkap kami for sure En Mail akan pengsan...sebab dia sangat comel orang nyer...kami lagi comel-comel...hahahaha...


gambar kami yang sedang control encem and cantek...control...control...nak masuk website nih!

bertukar posisi...yang comel duduk di tepi...yang sangat comel tidak boleh yer...keadaan masih dalam kawalan...

dan sifat sebenar kami semua teserlahhh....huhuhu best la....En Mail saya nak ambil gamba banyak2 lagi macam ni....(tapi En Mail x baca blog hahahaha)



Kesimpulannya...opismates saya BESTTTT....Love you all my prens....SEKIANNNN....

2 comments:

Unknown said...

lawak, lawak, gambar akak menonggeng pun ada kat dalam ni, ko dah profesional skrg ni ye, ada gambar curik lagi tau

weeda said...

ala2 paparazi... :P