Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 6, 2009

Back to school....

Kalau parents sibuk amik cuti anak nak start sekolah...aku yang kakak ni pon terpaksa menyibukkan diri jugak...dah janji ngan mummy aku cuti 1st day adik2 masuk sekolah...so semalam 5/01/2009 mulalah sesi persekolahan setelah lama budak2 ni bercuti...tahun ni...dua2 sekolah sesi petang...

Ok ngah...peace...Ready to school...

Danial masuk darjah 2...ni tengah riak dengan beg ngan topi baru dia...dia ni giler Ben10...cuti sekolah tengok katun Ben10 jeeee...bengang aku...

Diana masuk darjah 4...tahun ni dah mula pakai tudung ke sekolah...




Patutnya nak naik bas sekolah...aku follow belakang jer...ni yang salam bagai...sekali tunggu punyer tunggu...van dia x sampai2...yang diaorang ni kol 12 da siap...biasalah mak aku...sumer nak cepat jer hehehe....last2 call driver tu bgtau kitaorang gi sendiri...ada driver pengganti..(aku ler tu)...

menunggu Pochue yang siap bagai puteri...masa ni sesi memaklumkan bahawa cikgu Adik x garang hihi...

sampai je...penuh keter...terpaksalah parking jauh menapak ke sekolah diaorang ni...



Masuk je sekolah...mak aii....macam hari kantin pon ada jugak...ramai giler parents ok...mak bapak sekarang ni mmg concern betullah ngan anak...dulu time aku..darjah 1 jer mak aku neman...tu pon kejap je...bila tanya mak aku...dia jawap...dulu dia keje laa... :P

Ada briefing lak tu...dah la panas...


Adik dalam kelas...Aku x sempat nak ambik gambar Diana...kelas dia tingkat atas sekali..pastu macam x ada parent dah tunggu luar...so macam over la kalo kakak yang nengok tepi tingkap huhuhu....

Aksi poyo seorang bakal cikgu....amek feel katanya...

Lepas ke sekolah adik...pegi Kajang plak...tensen tul masuk Bandar Kajang time2 petang nih...jem giler..dah la panas...aku parking tepi je malas nak turun....Si Pochue nak ambik gambar la...betulkan kasut la...nasib baik laaa Angah rajin nak layan ok....pastu balik umah rest jap...sampai dekat kol 4 lebih la jugak...kuar lak idea yang mcm best...apakah idea itu???

No comments: