Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, January 26, 2009

Part 5 - Genting Highland....

Sampai je kat atas tu...sekali ujan la plak...so yang outdoor sumer confirm lah x leh nak main...so jalan2 kat dalam jer...Antara view kat sana yang sempat diambil...Kitaorang banyak abis masa kat Snow World tu je... :)






Kat sini lah kitaorang masuk...best....seronok sangat...peraturan x leh amik gambar ok kat dalam tu!

Abang pinjam jaket leh...saya dah kesejukan dah ni...tapi muat ke jaket tu??huhuhu

peduli apa...aku nak jugak amik gamba...sekali ada brother sound x leh amik...last2 kenalah bayar rm30 untuk dia amik gamba...nak simpan wat kenangan :) sempat juga naik slide kat dalam tu...seronoknyeee....

Lepas tu kami jalan2 je kat situ dan terus balik...sebab cuaca kurang best masa tu...lagipon da petang...naik balik gondola ni...


Turun je dari gondola tu singgah kat kedai2 area tu....aku belilah candy sket untuk adik aku sebab barang2 agak mahal...rasa mcm membazir plak....aku tengok sotong gula ni teringat plak si Ejal budak opis yang suka makan sotong gula ni sampai fobia...sebab apa dia fobia???tanya la dia sendiri...x larat nak story huhuhu...

So dari Genting...kami terus ke Genting Sempah...late lunch kat situ...borak2 then balik umah...Ibu n Walid family sumer balik ke Pahang...Aku balik ke Kajang...ingat nak balik Pahang tapi memandangkan adikku dah sekejap je kat sinikan...so better balik umah jee....nanti minggu lepas dia berangkat ke UK InsyaAllah kitaorang balik Pahang okkkk.....

No comments: