Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, January 26, 2009

Part 3 - Aktiviti pagi...

Pagi Ahad 25/01/2009 - Lepas solat nak mandi tapi air rasa macam air batu. sejuk giler weh....nasib baik ada air panas....mungkin sbb malam sebelumnya tu ujan...tu yg sejuk semacam jer...grrrr

View dari bilik aku...nampak kabus....cejukkkkk...then da siap2 sumer turun untuk breakfast....

bergambar dengan family sumer...

Me and hubby...menahan kesejukan...aku x teringat lak tempat ni sejuk...so dua2 x bawak baju sejuk...nasib la lelemak aku ni banyak..leh cover sket la sejuk nih tapi tetap terasa kesejukannya hehehe....

with Ibu n Walid....pas amik gamba jer...Kaum2 ibu and bapa ada meeting lagi...anak2 jer tak join...so kitaorang lepak je tepi pool tu borak2 sementara tunggu parents masing2...

Tengah sojuk2...budak2 nih anak Encik ngan Ayah Chu boleh lagi layan mandi...da gigil2 nih...tapi tetap mandiii....budak tu budak la juge...

Dina and Tiqah macam life guard dah...nengok je la budak2 ni mandi....nak join x leh...hehehe

Aku ngan girls2 yang lain layan Darwisy....comel sungguh awak ni Darwisy...gerammm Mak Ida..

Lepas da setel sumer....kitaorang pon check out dan plan nak naik ke Genting...aku da riso sejuk nih...dah lah cuaca pon mendung je....so kitaorang pon gerak ke Genting....rasanya last aku gi 5 tahun lepas ngan geng2 aku :) rasa seronok nak gi Genting....Hereeee I come.... :)

No comments: