Monday, January 26, 2009

Part 4 - Naik Genting Skyway

Barissss....baris sedia!...huhuhu sampai jer suami aku kira kitaorang sumer ada berapa...

Kami datangggg....rombongan keluarga Haji Sulong menyerbu Genting Skyway....

Beratur beli tiket...ramai giler orang ok....

Masa tengah Q nak masuk ke Genting Skyway tu...bagi2 tiket...

Gondola ni wat aku suspen je nak naik....aku ni gayat...rasa debar2 pon ada masa nak naik...ntah pape je aku nih :P

Nice view yang sempat diambil dari atas...


Me and hubby...aku gayat giler ok...bila menda tu bergegar je aku da cuak....tapi lama2 ok da...sebab perjalanan x lah sekejap sangat....tengok bawah sket2 jer huhuhu

Abang Long and Kak Long Yanti...naik sekali ngan kitaorang....cuaca masa tu da ujan renyai2...so macam x leh diaorang ni nak main kat Genting tu....

 
Posted by Picasa

No comments: