Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 31, 2009

Welcome 2010

Salam kengkawan sumer....nampaknya ini last entry untuk tahun 2009...esok kita dah masuk ke tahun baru 2010....Asal masuk tahun baru jer mesti Azam glamer...sana sini orang cakap pasal azam...so saper nama azam leh la rasa glemer kejap huhuhu..ok stop merepek!

Bila nak masuk tahun baru jugak....mesti ada top 10 berita hangat la...carta lagu 100 terbaik la...gossip paling panas sepanjang tahun la...macam2 la kan....So kat sini aku nak bagitau 4 entry terbaik belog nih untuk tahun ini mengikut pandangan aku...Haaa apsal pandangan aku? Sebab ini belog aku! Hahahaha....aku tak de lak masuk statistik system ke apakan....tapi ni yang aku selalu perasan kat Feedjit ngan kat Nuffnang kekadang :)

TOP 4 Entry kat weeda's blog sepanjang 2009....jeng..jeng...jeng....(konon nak ada elemen saspen...macam la ada orang kesahkan hahaha)

Nombor 4 : Entry Gemuk (Sila klik tajuk yang dah di link ni kalo nak baca balik..kalu nak laaa)

Komen: Ada orang search word "gemuk" maka tersampai ke entry itu...hehehe...welcome...welcome...kita adalah satu geng...pemilik blog ini adalah kategori ini juga :)


Nombor 3
: Entry Port Dickson

Komen: Memang ramai yang search pasal Port Dickson...terutamanya masa nak cuti2...musim2 cuti sekolah baru2 ni lagilah kan....ada yang sampai ke entry Port Dickson...dan entry aku kat Mayang Sari hari tu huhuhu...

Nombor 2 : Entry Misha Omar dan Fahrin Ahmad

Komen : Ni mesti peminat2 Misha Omar...search2 termasuk kat blog aku lak hehehe...ada jugak keywords dia "rumah Misha Omar" huhuhu

Nombor 1 : Entry Fahrin Ahmad

Komen : Entry ni paling top ok...Waloponnn blog ni jarang update....hari2 ada jer peminat Fahrin Ahmad masuk huhuhu...Memang femes la kot mamat ni...kalo aku citer pasal Scha Al yahya ngan Awal agaknyer lagi ramai search kot kan hehehe....

Ok la aku buat 4 jer sebab tu yang memang ketara keywords yang selalu dicari yang buat orang tersesat masuk ke belog aku hehehe....Terima kasih kepada semua pembaca yang sudi baca baca blog aku ni ye :)

Dan untuk aku sendiri lak...entry yang aku perasan best adalah :

1. Entry biskut Hup Seng : Entry gedik2 aku kat opis...bebudak ni gelak tak hengat baca entry ni...hahaha sampai hati diaorang :)

2. Entry Hotel Equatorial : Citer aku ngan bebudak opis makan dim sum...ni pon lawak jugak...sampai ada komen dari bapa mertua aku...hehehe malu jer :P

3. Entry Lidah Adik : Hahaha ni kalo ingat balik memang aku tergelak


ok lah sket2 dah la yer....disini juga aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru buat semua...semoga tahun yang baru ni memberi lebih kebaikan dan keberkatan untuk kita semua....aminnn :)


SELAMAT TAHUN BARU 2010 :)

No comments: