Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 22, 2009

Day 3 @ Melaka

Hari ke-3 lak...pagi2 lepas sarapan, kami gi kat Cow boy town tu untuk amek gambar...malam sebelumnya kawan2 opis aku ada yang gi sini tapi aku tak join...

Ameklah gambar sket untuk kenang-kenangan...terutamanya untuk adik aku si Diana dan Danial tu...penuh gambar diaorang jer pon...

Patutnya hari Ahad tu kami semua dapat masuk Water World...tapi oleh sebab tertentu semua pon tak jadi pergi...lagipon dulu dah pernah masuk so tak lah rasa ralat sangat...Ingat nak balik bilik jer biar adik mandi2 kat pool jer...tapi masa on the way balik, nampak lak bahagian sport ni...so singgah jap kitorang main archery...aku action jer lebih...bila panah, ntah mana terpelantun anak panah tu hahaha...

Dan yang paling best....kami naik go kart...habis sumer baju, suar ngan tudung kena lecak...Pochue lagi ganas bawak go kart...saper naik dengan dia lagi comot huhuhu...Tapi memang fun sangat naik go kart ni...terhibur hati nih dan hilang rasa tensen jap :)

Lepas tu kami terus balik bilik, adik2 aku gi mandi kat pool dulu...yang lain2 berehat2 jer before nak check out...Mak aku cakap ni lah water world...(adik aku bukan paham pon..asal ada pool sudah huhuhu)

Dan before balik, kami amek gambar kat bilik yang aku stay...view lawa jugak sebab ngadap tempat golf...Alhamdulillah kami sekeluarga selamat dah sampai rumah...dan apa yang dilalui di sana dah jadi kenangan buat kami semua...


p/s : Malam ni aku akan ke KLIA untuk menjemput mertua aku balik dari Mekah pastu terus balik ke pahang sampai weekend...cuti panjang lagi nampaknyer hehehe :)

No comments: