Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 8, 2009

Jambuuu...

Salam kawan2...Bila lunch break hari Jumaat mesti aku x tau nak wat per..nak dok opis mcm busan jer confirm aku tido nnt huhuhu...nak balik umah ikutkan aku rela balik..tapi masalahnya yang aku tak suka betul adalah sebab cuaca yang sangat panas..lagi2 lalu pulak dekat bandar Kajang tu..aku benci tul la..mesti jalan jem giler..lagi2 bila laluan yang depan bank kepala rimo tu...kat situlah bus stand, situlah kedai, dan situlah bank! dah lah tak ada parking so orang main parking je tepi jalan sesuka hati...dah lah jalan sempit..buat sesak lagi jalan kat situ jer...Dah lah panas nih..adoiii tak paham aku saper perancang bandar nih...waah cakap mcm aku pandai sangat jer pasal town planner ni hahaha...

Oleh kerana tadi matahari begitulah teriknya...walopun keter ber aircond..tapi bahangnye masih terasa..Aku sabarrrr je laa...kenalah paham..bukan aku sorang je nak lalu situkan huhuhu...So otw balik umah, tepi2 jalan menghala ke umah aku ada jugak jual air2 ngan buah ni..nampak gerai yg jual jambu nih...terus bagi signal and aku stop nak beli jambu..macam memanggil2 lak air jambu tu...huhuhu...korang perasan tak sekarang banyak org jual jambu tepi jalan? Pastu jual mesti jambu potong ngan air jambu...perasan tak???

Sampai umah aku terus makan jambu ngan minum air jambu tuh...fuuuuhhhhh...legaaaa wehhh....kesejukan air dan jambu potong yang sejuk tu bila masuk kat tekak aku nih memang terus rasa best jer huhuhu...hilang kepanasan yang dirasai tadi hehehe...sedap la jambu nih..tiba2 macam penggemar jambu plak hehehe...ok la weh tu jer update utk hari nih..makan jambu pon nak masuk blogkan...sukati aku laaa hahaha...


7 comments:

Unknown said...

takpe weeda belasah jer, makan jambu ke makan apa ke, masuk je dalam blog, janji update kan kan kan (bila boleh makan kuih lopes ni, suruh ah boss besar tu balik wei)

weeda said...

lagi setengah jam je nak balik dah kak huhuhu...ntah2 kita balik dulu ni kang :P

RaFFLeSiA MeRaH said...

tgh mkn jambu gak ni...nyum nyum...sedap....

kamikaze501 said...

hai... kak....!!! xkan tunjukkan kat blog jer??? belanja la saya sekali...huhhuuh..ala berapa la sangat belanja jambu tu...

weeda said...

rafflesia - eh tengah makan jambu jugak?hehehe...

kamikaze - datang sini la..alaa tempat ko msti ada jambu apa :P

nasa said...

nak jugak!!!!!!!!!!!!!!!
huhu.. :)

weeda said...

alaaa ni yg susah ni citer pasal makanan jer ko nak..macamana ngah nak bagi Pochue oiii..nantilah balik sini makanlah apa nak makan ek hahahaha...