Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 5, 2009

Cuti 1 mei hari tu...

Salam kawan2...cuti hari pekerja minggu lepas korang wat per?? Aku lak suami aku dah plan nak wat makan2 ngan kawan2 sekolah dia...mulanya kata dekat 12 orang yg akan datang...tapi last2 cuma 7 orang jer yang datang..Menu lak suami aku minta masakkan cikencop...lepas time solat jumaat baru kawan2 dia datang...dan pada masa yg sama, ada sepupu aku datang jugak 3 orang...lama x jumpa ngan diaorang ni...kisahnya diaorang pergi umah mak aku yang umah lama tu...pastu bila x ada orang bukak pintu, dia call mak aku..rupanya kami dah pindah hehehe...mmg langkah kanan sebab makanan pon banyak...

Petang tu plak Along aku datang bawa kek ngan present untuk Mummy...kan birthday Mak aku baru lepas...Cian Harris tak sihat hari tu...tapi ni ada pic Harris tengah gelak walopun x sihat...esoknya akak aku bgtau Harris kena demam campak...cian dia...


Petang lepas sumer da setel..aku siap2kan baju suami aku..dia ada join bebudak opis (bapak2 budak sebenarnya hehehe) nak gi mancing kat Pulau Penyabung Endau, Johor...patutnya minggu ni nak balik Pahang..aku ngan dia dah amek cuti dah..last2 dia ada jugak program sendiri tau...so terpaksalah cancel...Suami aku ni minat mancing tapi tak pernah lagi mancing kat tengah laut..tu yg dia excited nak gi...so petang tu suami aku dah gi ngan aktiviti mancingnya..katanya hari Ahad baru balik....tu jer la citer masa aku cuti hari pekerja tu...

2 comments:

nasa said...

waaaa....sedapnye kek!!!!nak sket!!!!!!!!!
harris..suap kan mummy chu sket :)
weh angah,xde smpan kek utk n ke??

weeda said...

agak2 la kalo nak suruh simpankan..mau berkulat nak tunggu N balik..nanti dah balik kita makan kek yer hehehe