Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 31, 2009

Kursus hari tuuu....

Salam allz..lately ni macam malas je nak update blog dah..citer apa aku wat last weekend pon tak tercerita lagi...huhuhu...Okay la sebab tak ada idea nak citer apa, ni ada sket gambar masa aku kursus hari tu...

Ni view kat Bukit Unggul Country Club tu....Kata where Eagles live and Play...Tak ada ponnnn :P .... Masa 1st day tu aku adalah orang pertama yang sampai..giler semangat la kunun hahaha...ramai yang datang ngan geng masing2...tapi aku lone ranger je huhuhu...tak pe masa ni la nak kenal orang kan :)

Okay kursus kali ni lain sket...rasa best jugak sebab banyak group aktiviti..dan asyik main game je...1st day sampai, pagi2 tu jer da riuh...sorang dapat satu belon, kena dapatkan tandatangan paling banyak dan nanti urusetia bagi hadiah saper belon paling besar dan banyak t/tangan...memang kecoh la dengan belon meletupnya hihihi...belon aku pon dah banyak t/tangan dapat sekali meletoppp daaaa...saba je la :P

Kursus yang aku gi ni ialah Kursus Komunikasi Berkesan...memang lepas setiap sesi ceramah, pas tu ada game..satu hari ada 2 game...group aku asyik kalah jer huhuhu...tapi last game tu iaitu "Dinosaur Egg", group aku dapat 1st! tu yang sempat aku amek gambar group lain ni hehehe...setiap kumpulan diberi 4 utas tali, beberapa bola saiz besar, bola golf dan belon yang diisi air dan kami kena masukkan semua dalam bakul..leader je leh bagi arahan...hehehe tapi kami cakap2 jugak huhuhu....

Game2 lain lupa lak namanya...masa 1st day tu ada main "The Blind Warrior"..semua kena tutup mata, cari cek point dan boleh guna bahasa binatang ajer...memang berterabur giler la hahaha...dah la ada swimming pool kat situ...kot terjatuh, naya jer hehehe....pastu organizer tu mainkan balik rakaman video masa kitorang main game tu...memang lawak giler tengok gelagat masing2...staff yang dah nak pencen, pakcik2 dan makcik2 pon dok terjerit2 dan terloncat2 sama masa main game...agaknya kalo aku keje sini sampai pencen kat sini..aku pon macam tu jugak kot dah tua nanti hahaha..memang childish la masing2 masa tu hehehe....siap diaorang kata...kalo la anak2 Tuan/Puan tengok video ni...mesti tak percaya ni parents diaorang hahaha...memang lawak :)

So last day tu each group dapat 1 hamper...so kami bagi2 kan je laaa...sebab ramai cawangan KL yang join kursus ni....Okayyy selamat dah 1 kursus...nanti kena gi kursus lain lak huhuhu :P

2 comments:

Unknown said...

wuiiiiiiiii menariknya kursus ni weeda, next year akak nak mendaftarkan diri jugaklah

weeda said...

yer kak..x boring pon..lepas game tu mcm biasa la..apa yang kita belajar sebenarnye..nanti apply ek hehehe :)