Wednesday, July 22, 2009

AKU MEMANG TAK BOSAN....BETULLL


TAK CAYA LAGI KE??? OK LA AKU NGAKU...

AKU memang TAK
BOSAN....BOSAN...BOSAN....BOSAN...BOSANNNN....

OK TAK LEH TIPU...DOSA....

AKU ADALAH TENGAH BOSANNNNNNN!

6 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

rupa kucing tu x cam bosan tapi cam muka nak tidoooo...hikss.....

PeNuLiS tAnPa NaMa said...

bosan tahap dewa nih...

weeda said...

Rafflesia Merah - ye kak..bosan dan rasa nak tido hahaha...Hmm tersentuh hati baca entry akak tauuu hehehe :P

huda - yer..hari tu dah citer pasal bosan tahap gaban...ni dah tak ada tahap dah huhuhu

Cik Adik Manis Anne said...

hahahhahahahah...cian kak weeda bosan tahap gaban..nie semua pasal kak linda g kursus kan kan kan..hihihihii..

weeda said...

yer la sumer orang tak de kat opis...tinggal aku ngan kak su jer..hari tu tinggal aku ngan kak linda jer...haiyohh

Shibam Jelita said...

kucing comey adalah bosan seperti weeda dan weeda comey adalah bosan seperti kucing, ha ha ha, ala you ni macam tak biasa lah tinggal sorang2